استاندار کرمانشاه با صدور حکمی «محسن ارجمندی» را به سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب کرد.  
کد خبر: ۱۰۳۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 22 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ در متن این حکم که به امضای بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه، رسیده است؛ خطاب به «محسن ارجمندی» آمده است:
نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه منصوب می‌شوید.

شایسته است با تقویت و نظارت بر پروژه‌های ملی در استان و تعامل سازنده با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جهت اجرای طرح‌های توسعه شهری و روستایی گام‌های موثری برای ارتقای شاخص‌های امور زیربنایی استان برداشته و انتظار می‌رود؛ با نظارت بر تهیه طرح‌های جامع تفصیلی توسعه شهری و شرکت در کمیسیون‌های مختلف، کنترل و نظارت عالی بر تعیین محدوده حریم شهری و روستا‌ها در اجرای پروژه‌های شهرسازی، عمرانی و اراضی استان، هماهنگی و هدایت دستگاه‌های اجرایی در جهت پیشبرد عملیات عمرانی، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور حل مشکلات مربوط به حمل و نقل و  ترافیک استان شاهد رشد و شکوفایی استان باشیم.  

امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل، رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی جمهوری اسلامی ایران در انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار