رئیس هیئت مدیره انجمن روشن بین اصفهان گفت: اکران فیلم چشم و گوش بسته به صورت توضیح دار گامی بلند به سوی جامعه دسترس پذیر و بدون محدودیت خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 05 March 2022

محمد جواد خادمی ضمن ابراز خرسندی از این اقدام بزرگ رسانه و فرهنگ در استان اصفهان گفت: از دیرباز جامعه نابینایان خواهان حضور در سینما و تماشای فیلمهای به نمایش در آمده بودند، لیکن به علت عدم مناسب سازی فضاها و فیلمهای به نمایش در آمده این امکان برای آنان فراهم نبود. بر همین مبنا ما در انجمن روشن بین اصفهان بر آن شدیم تا ضمن رایزنی با نهادهای فرهنگی پای نابینایان را به سینما باز کنیم.
خادمی افزود: با همکاری مجموعه فیلیمو و حوزه هنری و انجمن روشن بین اصفهان نخستین فیلم توضیح دار با عنوان چشم و گوش بسته در روز پنجشنبه دوازده اسفند ماه اکران شد. این اکران که مورد استقبال بی سابقه افراد دارای آسیب بینایی و خانواده محترمشان قرار گرفت، گامی بلند به سوی ایجاد فرهنگ سازی و اعلام نیاز جامعه هدف به نهادهای فرهنگی و رسانه ها بود.
رئیس هیئت مدیره انجمن روشن بین اصفهان ادامه داد: متأسفانه جای سازمانهای ذی صلاح در امور نابینایان همچون سازمان بهزیستی و اداره آموزش و پرورش استثنایی در این رویداد بزرگ فرهنگی خالی بود و از همین جا از همه نهادهای مرتبط خواهان همکاری و همفکری به منظور دستیابی به آرمانهای جامعه نابینایان هستیم.
وی در پایان ضمن تأکید بر اینکه اکران فیلم چشم و گوش بسته به صورت توضیح دار ویژه نابینایان گامی بلند به سوی تحقق شعار دسترس پذیری و جامعه بدون محدودیت است، گفت: انجمن روشن بین همکاریهای خود را در راستای تداوم این رویداد ادامه خواهد داد. امید که نتایج این اقدامات موجب افزایش کیفیت زندگی جامعه هدف گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار