جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان با اشاره به شناسایی و انهدام یک باند رمالی و دستگیری سه نفر در این زمینه ، خاطرنشان کرد:در هفته اخیر با انجام کار وسیع اطلاعاتی یک باند که با تهیه سلاح سرد در معابر فرعی از مردم اخاذی می کردند شناسایی و پنج نفر از اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 29 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سرهنگ علی میرشمسی در تشریح اقدام ها و موفقیت های پلیس هرمزگان در مدت یاد شده اظهار داشت: در این مدت با اجرای طرح های مختلف مقابله ای، یک میلیون و 700 هزار نخ سیگار قاچاق نیز کشف شده است.

وی با اشاره به شناسایی و انهدام یک باند رمالی و دستگیری سه نفر در این زمینه ، خاطرنشان کرد:در هفته اخیر با انجام کار وسیع اطلاعاتی یک باند که با تهیه سلاح سرد در معابر فرعی از مردم اخاذی می کردند شناسایی و پنج نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

وی به منظور پیشگیری از گسترش رمالی و فالگیری در استان به عموم شهروندان توصیه کرد: با توجه به خرافاتی بودن بحث فال و فالگیری ، هرگز فریب افراد شیاد و کلاهبردار را تحت عنوان فالگیر نخورند و اغفال نشوند.

وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت در غالب رمالی و فالگیری از طریق تلفن 110 اطلاع دهند، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد شیاد اقدام شود.

سرهنگ میرشمسی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و تشدید طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در مدت مذکور، سرقت مغازه 67 درصد ، اماکن 41 درصد، احشام 100 درصد، سرقت منزل 43 درصد، مجموع سرقت های مهم 21 درصد و کل سرقت ها 15 درصد، نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار