در پی اقدام اطلاعاتی از فعالیت شخصي در پاتوق اجاره ای خود در یکی از مناطق ساحلی چالوس، مبنی بر نگهداري و جعل اسکناس با خبر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴ 10 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران ازشرق تاغرب استان در مورخه 19/12/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کلاهبرداری 50 میلیاردی ارز دیجیتال در نور 
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری فردی که به بهانه فروش ارز دیجیتال، مبلغ 50 میلیارد ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرد، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار در بیان این خبر، گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبني بر کلاهبرداري با اخذ کيف پول ارز ديجيتال به50 میلیارد ریال، بررسي موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه شاکی بواسطه فروش توکن ارز ديجيتال در فضای مجازی با متهم آشنا شده بود، افزود: متهم بواسطه فروش توکن هاي ارزی در صرافي ديجيتال خارجي که در حدود 200 هزار دلار ارزش گذاري شده بود از این شهروند کلاهبرداری کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی این کلاهبردار را شناسایی و با هماهنگی قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ داداش تبار با اشاره به اینکه در بررسي تلفن همراه متهم چند کيف پول ارزديجيتال کشف شد، تصریح کرد: متهم در بازجويي فني پس از استخراج ادله دیجیتالی از قبيل سوابق ايميل هاي ارسالي به شاکي با عنوان صرافي و درخواست اتريوم در نهایت به بزه انتسابي اقرار کرد.
وی با اشاره به اینکه متهم جهت سير مراحل قانونی به دادسراي عمومي و انقلاب معرفی شد، تاکید کرد: شهروندان در انتقال و تبدیل ارز دیجیتال خارجی از بنگاه های رسمی کمک بگیرند تا در دام کلاهبرداران و افرادی که در فضای مجازی فعالیت غیر مجاز دارند، گرفتار نشوند.
-------------------
کشف 4 هزار و 200 عدد مواد محترقه در نکا 
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف 4 هزار و 200عدد انواع مواد محترقه خارجي پرخطر خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشريح اين خبر گفت: در راستاي طرح تأمين نظم و امنيت و پيشگيري از خطرات وآتش افروزی چهارشنبه پایان سال، برخورد با فروشندگان مواد محترقه در سطح شهرستان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: در پي اخبار واصله از شهروندان مبني بر نگهداری وفروش مواد محترقه توسط شخصي در یک واحد صنفی، ماموران پليس امنيت عمومي با انجام اقدامات اطلاعاتي و پس از شناسايي، فرد مورد نظر را دستگیر و از نامبرده، 4 هزار و 200 عدد انواع مواد محترقه خارجي پر خطر را کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصریح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي برای کسب تکليف به اداره تعزيرات حکومتي معرفي شد.
سرهنگ عزیزی در پایان به خانواده ها توصیه کرد: مراقب فرزندان واطرافیان خود باشند تا هیجان زودگذر، باعث یک عمر پشیمانی نشود.
---------------------

دستگیری جاعل اسکناس های خارجی در چالوس 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری جاعل اسکناس خارجی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 2 میلیارد ریال اسکناس تقلبی دلار، دینار و ریال کشف شد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح این خبر بیان داشت: طي اخبار واصله مبنی بر جعل اسکناس های دلار، دینار و ریال توسط فردی جاعل و کلاهبردار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدام اطلاعاتی از فعالیت شخصي در پاتوق اجاره ای خود در یکی از مناطق ساحلی چالوس، مبنی بر نگهداري و جعل اسکناس با خبر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران کلانتری11 و پلیس آگاهی پس از هماهنگي قضائي وارد منزل اجاره ای متهم شدند و ضمن دستگیری در بازدید از منزل وی، تعداد 598 برگ از انواع چک پول هاي تقلبي دلار، دينار و ريال را کشف کردند.
سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه 2 میلیارد ریال اسکناس تقلبی در مخفیگاه متهم کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده جهت سيرمراحل قانوني به همراه اموال مکشوفه به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.
-----------------
دستگیری سارقان سیم برق با10 فقره سرقت در سوادکوه شمالی 
فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از دستگیری سارقان حرفه ای سیم و کابل برق با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا فرهودی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت سیم برق در شهرستان سوادکوه شمالی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی و تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی سارقان حرفه ای و سابقه دار در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، تصریح کرد: متهمان که 2 نفر بودند پس از هماهنگی های قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
سرهنگ فرهودی در ادامه اظهار داشت: متهمان در تحقیقات تخصصی به 10 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
وی در پایان با تأکید بر اینکه فرماندهی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
----------------------
دستگیری سارق سیم برق در حین سرقت در بابل 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگيري سارق کابل هاي برق با 16 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در بیان این خبر، گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد کابل برق در سطح شهر، بررسي موضوع در دستورکارماموران پاسگاه لاله آباد قرارگرفت.
وي افزود: ماموران پليس با تلاش شبانه روزي و بکارگيري گشت هاي نامحسوس، سارق  سابقه دار را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه در حین سرقت، وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصريح کرد: سارق در بازجويي هاي بهعمل آمده توسط ماموران به 16فقره سرقت کابل هاي برق در محدوده شهرستان بابل اعتراف کرد.
سرهنگ شالیکار به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت تاكيد كرد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------
کشف 4 تن و 500 کیلو چوب قاچاق در میاندورود 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان و کشف 4 تن و 500 کیلو چوب قاچاق خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس انتظامی داراب کلاه این فرماندهی در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب قاچاق را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از داخل خودرو، 4 تن  و 500 کیلو چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز را کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش چوب های مکشوفه بیش از 200 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم به همراه خودرو توقیفی و کالای قاچاق جهت سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل شد.
سرهنگ باقری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفنی 110 اطلاع داده تا پليس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانوني برخورد کند.
---------------------------
کشف بيش از 10 هزار عدد مواد محترقه در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در راستاي پيشگيري از بروز آسيب هاي و صدمات ناشي از انفجار مواد محترقه از کشف بیش از 10هزار عدد مواد محترقه از یک واحد صنفی، خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی بيان داشت: به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسيب هاي ناشي از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان به اجرا درآمد .
وي افزود: در اجرای اين طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری پلیس پیشگیری طي بازرسي از یک واحد صنفي تعداد 10 هزارعدد انواع مواد محترقه غير مجاز و پرخطر را کشف كردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: در اين خصوص پرونده تشكيل و متصدي واحد مذكور جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی شد.
سرهنگ عنایتی گنجی با بيان اينكه طي مدت زمان باقي مانده تا شب چهارشنبه آخر سال، برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه با جديت در دستور کار پليس بهشهر قرار دارد اظهار داشت: به شهروندان توصيه ميكنيم، با نظارت بيشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خصوصاً در شب چهارشنبه سوري، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذير براي آنها در آستانه سال نو پيشگيري کنند.

خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار