رییس جمهور در جمع خبرنگاران: مازندران باید استان پایلوت برای توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه شود
کد خبر: ۱۰۳۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 12 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، استان مازندران مقصد هفدهم سفرهای استانی دولت، رییس جمهور و اعضاء کابینه سیزدهم برای سفر استانی، روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ به مازندران سفر کردند.

رییس جمهور در جمع خبرنگاران: مازندران باید استان پایلوت برای توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه شود

حجت الاسلام والمسلمین رییسی: برای توسعه بندر امیرآباد و منطقه ویژه اقتصادی شمال کشور و استقرار صنایع در آن باید موانع زیست محیطی بر طرف شود.

رئیس جمهور در بازدید از سواحل آزاد شده خزرآباد ساری: باید در برخی مناطق آزاد شده در سواحل، امکانات لازم برای استفاده مردم فراهم شود.

وزیر جهاد کشاورزی: ۶ هزار میلیارد تومان برای تحول و توسعه کشاورزی مازندران در بخش های تولید و صنایع تبدیلی اختصاص داده خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرحهای ورزشی نیمه تمام استان مازندران خبر داد.

رئیس‌جمهور: استاندار مازندران پیگیری کند تا ۶ ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساری نصب و تکمیل شود.

وزیر کشور در مراسم آغاز عملیات پتروشیمی مازندران در روستای حسین‌آباد بهشهر: با توجه به ظرفیت‌های مهم استان، ایجاب می‌کند مشکلات بیکاری منطقه را حل کنیم .

وزیر آموزش و پرورش: ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مدارس مشارکتی خیرساز در کشور اختصاص یافت.

وزیر جهاد کشاورزی قیمت بالای برنج را قابل قبول ندانست و گفت: کشت قراردادی برنج برای حمایت از کشاورز و مصرف کننده ایرانی اجرا می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده : اعتبار ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت ها در زمینه اشتغال، فرهنگ و سلامت بانوان کشور در نظر گرفته شد.

کارشناس هواشناسی: هوای استان مازندران در هفته آینده بارانی و سرد پیش بینی می شود.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، در مشهد مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را واگذار کرد.

تیم شهروند ساری در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال با باخت ۲ بر ۰ مقابل مس سونگون، وداع تلخی با لیگ برتر داشت و به دسته یک سقوط کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار