نخستین مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان پاکدشت روز یکشنبه با حضور رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان تهران و مسوولان محلی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 13 March 2022

به گزارش تابناک تهران، سرپرست فرمانداری پاکدشت در این مراسم گفت: جانبازان گزانقدر و معلولان محترم عضو جدا نشدنی از جامعه هستند که تمامی خدماتی که به سایر افراد جامعه ارائه می‌شود، آنان نیز برخوردار باشند.

محسن اردستانی افزود: امروز جامعه به خوبی معلولان و جانبازان را پذیرفته و آنان را عضوی از خود می‌دانند از این رو، مسوولان نیز موظفند تا بهترین خدمات را برای حضور آنان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی ارائه دهند.

وی اظهار داشت: هر چند که احداث این سالن ورزشی گام مهمی در ایجاد زیرساخت برای فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولان محسوب می‌شود ولی نباید به آن بسنده کرد و لازم است تا این امکانات در مناطق مختلف شهرستان توسعه پیدا کند.

سرپرست فرمانداری پاکدشت تصریح کرد: این سالن ورزشی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی یکی از خیرین شهرستان احداث شده است.

وی گفت: در کنار احداث فضاهای ورزشی، معابر عمومی نیز برای تردد فعالیت‌های عادی جانبازان و معلولان مناسب سازی شود تا شرایط حضور آنان در جامعه با کمترین مشکل فراهم شود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار