حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی :
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت : خرج بیت المال برای مردم منتی ندارد و متعلق به خود ملت است ، همچنین مسوولان باید با ارائه خدمت صادقانه به مردم، اجر آن را فقط از خداوند بخواهند.
کد خبر: ۱۰۳۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱ 13 March 2022

به گزارش تابناک کردستان ، حجت الاسلام و المسلمین پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری عنوان کرد : گزارش خدمات صورت گرفته به مردم پسندیده است اما نباید آن را با منت گذاشتن اشتباه گرفت.

وی با بیان اینکه خرج بیت المال برای مردم منتی ندارد و متعلق به خود ملت است، اضافه کرد: مسوولان باید با ارائه خدمت صادقانه به مردم، اجر آن را فقط از خداوند بخواهند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه گاهی فعالیتی نماد بیشتری از محتوا دارد ادامه داد: خدمت باید مفید بوده و اثرات آن در جامعه دیده شود بنابراین حرکت‌های نمایشی بی فایده است.

وی با اشاره به گروه‌های جهادی و فعالین عرصه نیکوکاری، گفت: این قشر از جامعه، تمام تلاش خود را در خدمت به مردم ارائه می‌کنند و کار آنان ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه عرصه، عرصه خدمت است و فقط اشکال آن متفاوت است، اضافه کرد: ما باید در خدمت انقلاب باشیم اما گاهی برعکس شده و برخی به دنبال خدمت انقلاب به خود هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار