فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در شانزدهمین مرحله طرح امنیت محله محور پلیس ۴۷۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۶۸ نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 15 March 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین مرحله طرح امنیت محله محور در شهرستان های غرب استان تهران برگزار شد و در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی استان، با اجرای ۳۸۳ فقره حکم قضائی، ۱۳۶۵ سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی گفت: طی اجرای این طرح ۱۶۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، کشف و در این مدت ۶۷۷ سارق دستگیر و ۵۷۰ قلم اموال مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی کشف و تحویل مالباختگان شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، بیان کرد: در این خصوص ۱۲ باند قاچاقچی نیز دستگیر، به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

وی افزود: در این طرح ۴۷۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۶۸ نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار ظهیری ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم که در چهارشنبه آخر سال بر فرزندان و کودکان خود نظارت داشته تا با آرامش به سال جدید برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار