آیت الله علم الهدی:
آیت الله علم الهدی گفت: باید زمینه های لازم به گونه ای فراهم شود تا با مدیریت سازمان همیاری شهرداریها، سرمایه های راکد اقتصادی استان به چرخه تولید بازگردد و به توسعه اقتصادی استان کمک شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷ 15 March 2022

به گزارش تابناک رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه سازمان همیاری شهرداری ها در قبول و اجرای پروژه های اقتصادی استان اظهار کرد: سازمان همیاری بازوی قدرتمندی برای کمک به استانداری است و نقش مهم و موثری به عنوان تسهیل گر در پروژه های مختلف اقتصادی استان دارد که باید ازاین ظرفیت بیشتراستفاده شود.

وی افزود: باید زمینه های لازم به گونه ای فراهم شود تا با مدیریت سازمان همیاری شهرداریها، سرمایه های راکد اقتصادی استان به چرخه تولید بازگردد و به توسعه اقتصادی استان کمک شود.

استفاده از پتانسیل سازمان همیاری و واحدهای تابعه آن برای برنامه ریزی درحوزه تولید و تامین ارزاق ضروری و عمومی به خصوص گوشت قرمز، مشارکت با جامعه عشایر و روستاییان و انجام سرمایه گذاری وتسهیلگری لازم در حوزه پرورش دام و تولید گوشت مصرفی مردم و حضور سازمان همیاری به عنوان یک حلقه واسط اقتصادی بین سرمایه گذاران و سرمایه داران بخش خصوصی و بدنه دولت از مواردی بود که در این دیدار مورد تاکید امام جمعه مشهد قرار گرفت.

 

 

در دیدارمحمدرضاتازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه درخراسان رضوی وامام جمعه مشهد بر لزوم استفاده از ظرفیتهای این سازمان در جهت کمک به اجرا و مدیریت پروژه های کلان اقتصادی استان تاکید شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز دراین دیداربا ارائه گزارشی از فعالیتهای سازمان به تشریح رسالتهای این مجموعه بزرگ اقتصادی استان پرداخت.
محمدرضا تازیکی همچنین بر آمادگی برای در اختیار قراردادن تمامی ظرفیت های سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه آن برای کمک به تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه توسعه و آبادانی شهرها، ارتقاء مدیریت شهری، کمک به رفاه و معیشت مردم و ... با حمایت های مسئولان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار