در شب چهارشنبه آخر سال ۱۷ نفر مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان پاکدشت مراجعه کردند.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 16 March 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان تهران، مدیر بیمارستان شهدای پاکدشت در این باره گفت: اورژانس این بیمارستان تا ساعت ۲۳ شب گذشته آمار ۱6 مراجعه مجروح در اثر انفجار مواد محترقه را ثبت کرد.
هادی کریمی افزود: از این تعداد ۱۰ نفر که دچار سوختگی و جراحات دیگر بودند در همین مرکز درمانی تحت درمان قرار گرفتند و مرخص شدند.
وی گفت: متاسفانه یک نفر هم از ناحیه هر دو چشم مصدوم شده و بینایی خود را از دست داده بود که برای تخلیه چشم به بیمارستان امام حسین (ع) تهران اعزام شد.
وی افزود: ۳ مجروح دچار قطع دست یا انگشتان دست شده بودند و یک نفر هم دچار سوختگی شدید شده بود که با توجه به شدت بالای آسیب دیدگی به بیمارستان ۱۵ خرداد تهران اعزام شدند.
کریمی گفت: یک نفر از مصدومین هم سرباز نیروی انتظامی بود که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود و به بیمارستان، ولی عصر (عج) اعزام شد.
رئیس بیمارستان زعیم هم به خبرنگار ما گفت: یک مصدوم که دختربچه‌ای ۱۳ ساله بود و در اثر انفجار مواد محترقه از ناحیه دست مصدوم شده بود به این بیمارستان مراجعه کرد.
دکتر عسکری افزود: با توجه به اینکه بیشتر مصدومان و مجروحان حوادث چهارشنبه سوری توسط اورژانس به بیمارستان شهدا منتقل می‌شوند آمار مراجعات در بیمارستان زعیم به حداقل رسید.
شهرستان پاکدشت بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۲۰۰ تخت بستری بیمارستانی دارد و این یعنی نصف استاندارد حداقلی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار