تابناک-مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از اهدای ۹۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان و ۸۵۱ فقره کمک هدیه ازدواج به دامادهای تحت حمایت این نهاد در راستای توسعه فرهنگ ازدواج آسان، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 16 March 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز، ۲۵ اسفندماه، در مراسم اهدای جهیزیه و کمک هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد، اظهار کرد: این توفیق را داریم که به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(ع)، تعداد هزار و ۷۸۹ سری جهیزیه و کمک هدیه ازدواج در آستانه سال نو به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیم کنیم.

تراهی افزود: از این تعداد ۹۳۸ سری جهیزیه کالا به نوعروسان و ۸۵۱ فقره کمک هدیه ازدواج به تازه‌دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان است که ارزش هر سری جهیزیه کالا ۲۰ میلیون تومان و هر فقره هدیه ازدواج ۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد: در این مرحله آنچه به جوانان نیازمند در استان هرمزگان اهدا شد از اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومانی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و هدیه ۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بوده است که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار