افزایش ۶ درصدی مصرف گاز در گیلان
افزایش ۶ درصدی مصرف گاز در گیلان سرپرست شرکت گاز گیلان با اشاره به افزایش ۶ درصدی مصرف گاز در گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکل گاز در بخش خانگی وجود ندارد ولی اگر مشترکین کمتر مصرف کنند، به بخش نیروگاهی و در نهایت محیط زیست کمک خواهد شد
کد خبر: ۱۰۳۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ 22 March 2022

به گزارش  خبرگزاری تابناک گیلان ، عیسی جمال نیکویی امروزدرگفتگوی ویزه خبری باران با بیان اینکه کاهش شدید دما در گیلان منجر به افزایش مصرف گاز شده است، اظهار کرد که منجر به افزایش مصرف گاز خانگی می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۶ درصدی مصرف گاز در گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکل گاز در بخش خانگی وجود ندارد ولی اگر مشترکین کمتر مصرف کنند، به بخش نیروگاهی و در نهایت محیط زیست کمک خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز گیلان با درخواست از مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی در هنگام مصرف گاز افزود: در چند روز اخیر شاهد حوادث ناگوار از جمله گاز گرفتگی برخی از شهروندان بودیم به این منظور از هم استانی‌ها به ویژه مسافران نوروزی می خواهیم به واسطه برودت هوا حتما به نکات ایمن گاز در این ایام توجه کنند.

به گفته نیکویی مردم در صورت هرگونه مشکل در حوزه گاز خانگی با شماره ۱۹۴ امداد شرکت گاز تماس گرفته و سپس با آرامش پنجره ها را باز، شیر اصلی گاز را ببنندند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار