مدیر ستاد دیه یزد از آزادی ۱۹۰ زندانی جرایم غیرعمد در سال ۱۴۰۰ با پرداخت ۱۶۱ میلیارد ریال از زندان های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 27 March 2022

سید مسعود عظیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۹ مددجو با انجام مشاوره توسط مددکاران ستاد و تعداد ۱۵۱ مددجو با پرداخت از منابع مختلف شامل کمک خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شدند و از این تعداد ۱۶ مددجو زن و ۱۷۴ نفر هم مرد بودند .

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم به خصوص خیران و همراهی و پبگیری مسئولان، بیشترین تعداد زندانیان آزاد شده را شامل محکومان مالی ناشی از صدور چک و سپس مربوط به نفقه، مهریه، دیه حادثه کار، دیه تصادفات رانندگی و دیه غیرعمد ذکر کرد.

این مسئول از خیّران خواست، کمک‌های خود را به حساب‌ ستاد دیه به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز کنند.

به گفته عظیمی، شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد برای پاسخگوی به سئوال‌های عموم خیّران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شد که می‌توانند در این مورد اقدام کنند.

سال ۱۳۹۹ نیز با همکاری مردم و خیّران ۳۳۵ مددجوی محکوم جرایم غیرعمد مالی با پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیّری در استان یزد آزاد شدند.

یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در ندامتگاه های استان دوره محکومیت خود را سپری می کنند.



منبع: ايرنا
برچسب ها: زندانی ، آزادی ، ستاد دیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار