فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۵ قاچاقچی مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 28 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار"حسن مفخمی شهرستانی" در این باره گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت خبری مبنی بر خریداری مقادیری مواد مخدر از سوی باند  قاچاق  مواد مخدر  از استان های جنوبی کشور و انتقال آن با دو دستگاه خودروی سواری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی ،تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی افزود: پس از اتمام تحقیقات پلیس و در هماهنگی با دستگاه قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در عملیاتی موفق به توقیف خودرو ها در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شاهین شهر اصفهان و دستگیری  ۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروهای توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار