غبار روبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان در چهار هزار باب مسجد شهر اصفهان از روز پنجشنبه آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ 31 March 2022

حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در مسجد امام حسین(ع) خیابان معراج اصفهان اظهار داشت: ما امروز غبار روبی مساجد را به صورت واقعی از این مسجد آغاز کردیم و یکی از اصلی ترین اهداف ما سوق دادن مردم به سمت بهداشت و نظافت مساجد است و سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه فعالیت های فرهنگی به روز  را بر عهده دارد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد:  جوانان با سلایق و نگرش های مختلف علاقه مند به امور مذهبی و دینی و نیز انقلابی هستند و  در نشستی که با مبلغان داشتیم بر  نقش پر رنگ و فعال جوانان را در مساجد تاکید شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های سازمان تبلبغات درماه رمضان برنامه جزء خوانی در مساجد مختلف و نقش پذیری جوانان و نیز برنامه تفسیر قرآن  برای رده سنی جوانان نوجوانان و اقشار  مختلف و نیز نشست موضوعی ثقلین و قرآن و عترت را کنار نمایشگاه قرآن است.

حجت الاسلام فوقی برگزاری نمایشگاه قرآن را هفته آخر ماه رمضان عنوان کرد  و گفت: در نمایشگاه قرآن علاوه بر نمایش فعالیت مراکز فرهنگی  و قرآنی برنامه های بسیار خوبی همچون شب های تلاوت، جزءخوانی، نشست مداحان اهل بیت(ع) و هیات های مذهبی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد : غباروبی مساجد توسط مردم را از برنامه های شاخص و دیرینه این ایام است که  با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم برنامه ریزی برای آماده سازی مساجد توسط مردم انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار