دبیر اولین جشنواره هنری ضیافت علوی از برگزاری این جشنواره در سه بخش عکس، مستند و پوستر در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 30 September 2015
حجت الاسلام میلاد عچرش دبیر اولین جشنواره هنری ضیافت علوی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مؤسسه عصر ظهور از سال ۸۸ شروع به کار کرده و فعالیت های مختلفی را در حوزه های فرهنگی و مذهبی انجام می دهد.

وی افزود: هیئت روضة الزهرا یکی از زیرمجموعه های این مؤسسه است که در میلادها، شهادت ها و به صورت کلی در مناسبت های ملی و مذهبی فعالیت ها و مراسم های متنوعی را انجام در کنار مسجد الغدیر داده و برگزار می کند.

دبیر اولین جشنواره هنری ضیافت علوی تصریح کرد: ورود طلاب در مدارس و انجام کلاس های آموزشی متفاوت یکی از بهترین پیشرفت های این مؤسسه است. همچنین مدارس استعدادهای ناب صالحین نیز یکی از زیرمجموعه های مؤسسه عصر ظهور است.

عچرش بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع غدیر این مؤسسه تصمیم گرفت تا یک جشنواره هنری را در سه حوزه مستند، عکاسی و گرافیک برگزار کند. آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره یکشنبه ۱۲ مهر ماه و زمان تجلیل از آثار برگزیدگان نیز ۱۶ مهر ماه همزمان با روز مباهله است.

وی ادامه داد: عکاسی در سه بخش تک عکس، گزارشی و مستند، تولید مستندات کوتاه و پوستر بخش های این جشنواره هستند. به نفرات اول هر بخش کمک هزینه سفر عتبات عالیات، نفر دوم هر بخش کمک هزینه سفر مشهد مقدس و نفرات سوم هر بخش نیز دو میلیون ریال اعطا می شود.

دبیر اولین جشنواره هنری ضیافت علوی در پایان گفت: علاقمندان به منظور شرکت در این جشنواره می توانند به اهواز ـ بلوار شریعتی، طبقه فوقانی مسجد الغدیر ـ مؤسسه عصر ظهور مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۳۷۰۹۸۲۷۷۸ تماس بگیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار