شهرداری قرچک روز چهارشنبه با نصب بنری در میدان ۱۵ خرداد این شهر، از جابجایی محل عرضه دام زنده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 06 April 2022

به گزارش تابناک تهران، طرح ساماندهی محل عرضه دام زنده در قرچک بر اساس مصوبه فرمانداری شهرستان آغاز شده و بر اساس آن،محل عرضه دام زنده این شهرستان از زمین‌های خالی جنوب میدان ۱۵ خرداد، به کمربندی جنوبی قرچک، پس از زیرگذر روستای امین‌آباد منتقل شده است.

سرپرست فرمانداری قرچک در خصوص این اقدام به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای گرم سال و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری به ویژه بیماری‌های مشترک دام و انسان، محل عرضه دام زنده که در سال‌های اخیر درمجاورت منازل مسکونی مستقر بود، به خارج از شهر و در مکانی که دسترسی به آن با سهولت انجام شود، منتقل گردید.

علیرضا فاتحی‌نژاد گفت: با توجه به اینکه روستاهای قشلاق اول، دوم و داودآباد در حوزه تامین گوشت قرمز و عرضه آن به مصرف‌کنندگان سهم به سزایی دارند، بررسی مشکلات و تقویت فعالیت این افراد و سایر تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان بخش‌های کشاورزی و دامپروری در دستور کار قرار گرفت و مقرر گردید تا محل مناسبی برای عرضه دام زنده تأمین شود.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت ساماندهی و اهمیت وجود محلی مناسب برای عرضه دام، بخشداری مرکزی، دهیاری روستا، شهرداری، جهاد کشاورزی و سایر ادارات مرتبط فضایی در محدوده ورودی روستای امین آباد در نظر گرفتند که با تأمین زیرساخت‌های لازم، عرضه‌کنندگان دام در این مکان مستقر شدند.

فاتحی‌نژاد از مردم خواست تا برای تهیه دام زنده، به این مکان مراجعه کرده و از حضور در مرکز قدیمی اجتناب نمایند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار