کد خبر: ۱۰۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 30 September 2015
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز از اجرایی شدن طرح تتا (طرح آموزشی مادران کارآفرین‌پرور) در این استان خبر داد.

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از طرح‌هایی که توانسته ما را به اهدافمان در زمینه اشتغالزایی نزدیک کند اجرای طرح تتا با استفاده از توان و ظرفیت مادران است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز ادامه داد: این طرح به عنوان یک طرح آموزشی است که می‌تواند مادران را در بسیاری از امور از جمله پرورش کودکان یاری دهد.

این مسئول تأکید کرد: برنامه‌های هدفمند و تأثیرگذاری برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است که امیدواریم با استقبال بیشتر مادران این طرح به اهداف بالاتری دست پیدا کند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای جهت نیل به اهداف بلند سازمانی و مترقی خود نیازمند بهره‌گیری از توانمندی و گستره رسانه‌ها از جمله صدا و سیما است.

عزیزی تصریح کرد: طرح‌های مختلف سازمان فنی و حرفه‌ای در جهت ارتقای سطح فرهنگ کار و اشتغالزایی جامعه و خصوصا نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح آموزشی مادران کارآفرین‌پرور (تتا) گفت: این طرح با استفاده از توان و ظرفیت مادران در راستای پرورش کودکان و فرزندان کارآفرین بهره‌ گرفته می‌شود که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سطح استان و به صورت کاملا رایگان اجرا می‌شود.

به گفته این مسئول این طرح با ورود دفتر امور خانواده و بانوان استانداری البرز مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

عزیزی افزود: این آموزش به صورت غیرحضوری نیز برگزار می‌شود تا مادرانی که به هر دلیل امکان حضور در کلاس‌های آموزشی را ندارند از این نوع آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این طرح ایجاد کارگاه‌های آموزشی شخصیت‌پروری و کارآفرینی در کودکان، ایجاد نبوغ مالی در فرزندان، ارتقای مهارت فرزندپروری، تقویت انواع هوش در کودک و خلق انواع‌ راه‌های ایجاد مهارت در بخش‌های گوناگون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار