۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
کد خبر: ۱۰۳۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 09 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل کمیته امداد این استان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان توزیع بسته‌های معیشتی و جیره غذایی خشک بین خانواده‌های محروم است.

قباد مبشری افزود: به همین منظور تا پایان ماه مبارک رمضان ۵۰ هزار بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

مبشری با بیان اینکه جشن رمضان از یازدهم فروردین ماه شروع و تا عید فطر ادامه دارد اضافه کرد: برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه به عنوان یکی از برنامه‌های مهم و تأثیر گذار کمیته امداد، رزمایش اطعام مهدوی، افطاری ساده در چهارچوب راهبرد بخشش ایرانیان برای هدایت کمک‌های مؤمنانه برای نیازمندان در این ماه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان در نظر دارد در ماه مبارک رمضان با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و خیران نیکوکار، مراکز نیکوکاری، دعوت از مسئولان استانی، صدا و سیما و سایر رسانه‌ها، با راه اندازی آشپزخانه‌های مهدوی ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان استان توزیع کند.

مبشری از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در جشن رمضان را اکرام ایتام حامی یابی برای آنان اعلام کرد و ادامه داد: در این خصوص طرح هر کارمند برای ۵ یتیم حامی یابی کند، در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هشت هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: امیدواریم که با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران و سایر دستگاه‌ها بتوانیم حامیان بیشتری را برای ایتام جذب کنیم.

وی یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان را جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن و روزه دار برای کمک به نیازمندان عنوان کرد و گفت: به همین منظور در روز عید سعید فطر در محل برگزاری نماز عید فطر تدابیر لازم اندیشیده می‌شود و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری این نهاد، آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار