فرمانده انتظامی ری اعلام کرد: ماموران کلانتری‌های خاورشهر و قیامدشت موفق به کشف سه دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال و دستگیری سارقان موتور سیکلت در این شهرستان شدند.
کد خبر: ۱۰۳۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ 12 April 2022

به گزارش تابناک تهران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان توضیح داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۷ خاورشهر در پی رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی یک کارگاه تزریق پلاستیک در محدوده "عباس آباد علاقبند" شدند مالک آن اقدام به نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کرد.

وی افزود: عوامل تیم عملیاتی خاورشهر، پس از هماهنگی‌های قضایی در محل حاضر و مالی کارگاه را دستگیر کردند؛ همچنین سه دستگاه ماینر استخراج رمز ارز دیجیتال را که به صورت غیرمجاز فعال شده بود، کشف و ضبط کردند.

به گفته این مقام انتظامی، پس از انتقال متهم و اموال کشف شده به کلانتری، و پایان تحقیقات متهم تحویل مراجع قضایی شد.

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرری

 ۲ سارق موتورسیکلت با اقدام به موقع پلیس شهرری نقره داغ شدند 

سرهنگ جلیلیان اعلام کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت موتور سیکلت در محدوده "قیامدشت"، تیم عملیاتی کلانتری منطقه با رصدهای میدانی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق که از اتباع کشور همسایه بوده و قصد فروش موتورسیکلت مسروقه را در محدوده پاکدشت ورامین داشتند، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: ماموران این کلانتری پس از شناسایی مکان فروش موتورسیکلت در محل حاضر و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ سارق را به همراه یک دستگاه موتور مسروقه دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند.

به گفته وی، با پایان تحقیقات متهمان به  مراجع قضایی تحویل داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار