رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان تهران:
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان تهران گفت: با اجرای طرح سه روزه بازدید از سفره‌خانه و قهوه‌خانه‌های شهرستان‌های شرق استان تهران، ۱۷ واحد متخلف شناسایی و پلمب شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 16 April 2022

به گزارش شنبه مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ داریوش صادقی‌فر با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ حرمت و منزلت آن در سطح جامعه اسلامی و به دلیل مشاهده برخی تخلفات و جرائم غیراخلاقی در واحدهای صنفی ازجمله قهوه خانه ها و کافه‌ها اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پاوا استان و شهرستان‌های تابعه با همکاری اتاق های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های مربوطه و با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با راه اندازی گشت مشترک در این طرح مأموران از ۱۱۸ واحد صنفی بازدید کردند و در جریان آن، به ۵۱ واحد صنفی متخلف اخطار کتبی داده شد و با هماهنگی قضایی ۱۷ واحد صنفی متخلف در حوزه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مسائل اخلاقی و دینی نیز پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان تهران با اشاره به ارائه تذکرات به متصدیان ۱۰۰ واحد صنفی، از دستگیری ۱۲ نفر به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی خبر داد.

صادقی‌فر با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: پلیس همواره در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مصمم است و شهروندان نیز درخواست می‌شود تا در صورت مشاهد واحدهای صنفی متخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار