انجمن حمایت از زندانیان استان قم با استفتاء از مراجع عظام تقلید، مجوز لازم را برای صرف وجوه شرعی زکات، خمس(سهم سادات، سهم امام) و فطریه برای آزادی زندانیان نیازمند و کمک به خانواده‌های آنان دریافت نموده است.
کد خبر: ۱۰۴۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 19 April 2022

به گزارش تابناک قم، مؤمنان و متدینان ایران اسلامی می‌توانند وجوه شرعی و کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند و حمایت از خانواده‌های آن‌ها طبق نظر شرعی مراجع تقلید به شماره حساب ۱۳۹۷۰۵۵۰۵۷بانک ملت یا  شماره حساب ۰۱۰۶۶۴۲۱۵۹۰۰۲ بانک ملی یا  شماره کارت ۵۰۲۹۳۸۷۰۱۱۱۱۱۱۱۶ بانک دی و شماره شبا بانک دی ۷۸۰۶۶۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۷۶۳۴۵۲۰۰۷ IR   نزد بانک دی واریز نمایند.

شماره های تماس انجمن حمایت از زندانیان: ۳۷۷۱۳۲۷۷ -۳۷۷۰۷۴۷۷ -۰۹۱۲۱۵۲۳۳۴۸

حضرت آیت الله العظمی سیستانی (دام ظله العالی):

مجازید جهت تأمین نیازهای خانواده‌های مستحق از زکات فطره و صدقات استفاده و ثلث سهمین مبارکین را در موارد مذکور مصرف نمایید.

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (قدس سره):

مؤمنین مجاز هستند از بابت سهم مبارک امام علیه‌السلام تا ثلث آن را بپردازند و سهم سادات کرام را هم به سادات مستحق پرداخت نمایند. خداوند متعال توفیق و برکت عطا فرماید.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (دام ظله العالی):

کسانی که بخواهند خمس را بپردازند ، می‌توانند یک سوم وجوهات شرعیه خود را با رعایت احتیاط ، در مصارف مذکور هزینه کنند و باقیمانده را جهت اقامه حوزه‌های علمیه و تبلیغ در مناطق محروم ارسال فرمایید. همیشه موفق باشید.

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی (قدس سره) :

مؤمنین مجاز هستند از زکوات و تبرعات و صدقات در این امر خیر استفاده کنند و همچنین از سهم مبارک حضرت امام علیه السلام تا ثلث سهم به این امر اختصاص دهند.

حضرت آیت الله العظمی گرامی (دام ظله العالی):

مؤمنین مجاز هستند از زکات مال و فطره و صدقه و از سهمین مبارکین تا سقف ۳/۱ (یک سوم) بدهی خویش را به این امر اختصاص دهند و نیز از ثلث مال متوفی اگر مصرف دیگری معین نشده باشد یا اضافه مانده باشد ، در این امر صرف کنند. آجرکم الله تعالی

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی (دام ظله العالی):

در صورتی که صاحب وجه به دفتر وجوهات مراجعه کند و تمایل کمک به آزادی زندانیان را داشته باشد یک سوم مجاز می باشد در این راه مصرف نموده و دو سوم دیگر را تحویل دفتر داده و قبض کل را دریافت نماید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار