فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق استان تهران کشف شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 19 April 2022

^عکس آرشیوی است

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس شرق استان تهران به مدت ۴۸ ساعت در مناطق مختلف این بخش از استان تهران و با هدف کشف مواد مخدر، کالای قاچاق، اموال مسروقه و مبارزه با اراذل و اوباش طراحی و عملیاتی شد.

وی اظهار داشت: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اقدامات پلیس در ارتقاء امنیت اقتصادی کشور، در جریان اجرای این طرح بیش از ۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق شامل ۹ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت، پوشاک، پارچه، پتو، چای، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالای دخانی، و لوازم خودرو و ۴۵ دستگاه ماینر کشف شد.

عزیزی افزود: در حوزه مواد مخدر به عنوان ابر آسیب جامعه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۷۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۱۰۹ خرده فروش و ۱۴۹ معتاد متجاهر شدند و یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر منهدم شد.

کشف ۵۰ دستگاه خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه

وی همچنین از کشف ۵۰ دستگاه خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در طی این عملیات خبر داد و افزود: با اجرای این طرح ۳۷۳ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند و در راستای اجرای تدابیر فرمانده ناجا و مطالبه مردمی در مقابله و برخورد با اراذل و اوباش، ۱۸ نفر از اراذل و اوباش معروف شرق استان تهران دستگیر و ۱۸ قبضه انواع سلاح گرم از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: در حوزه پلیس راهور و افزایش ایمنی جاده‌ها، پلیس نسبت به توقیف ۴۹۵ دستگاه خودرو و ۱۵۶ دستگاه موتورسیکلت با تخلفات مختلف راهنمایی و رانندگی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: مجموعه پلیس شرق استان تهران با همکاری مردم، دستگاه‌های مختلف و حمایت دستگاه قضائی مصمم به برخورد قاطعانه با مجرمان و قانون شکنان است.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار