فرماندار ورامین گفت: با هماهنگی های انجام گرفته بین دستگاه های اجرایی در آینده نزدیک با اجرای طرح ساماندهی، ۲۰۰ نفر از معتادین متجاهر شهرستان ورامین جمع آوری می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 19 April 2022

به گزارش تابناک تهران، مجید درویشی فرماندار ورامین بعداز ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین، با اشاره به هماهنگی لازم در راستای جمع آوری معتادین متجاهر شهرستان ورامین، اظهارکرد: با هماهنگی های انجام گرفته بین دستگاه های اجرایی در آینده نزدیک با اجرای طرح ساماندهی، ۲۰۰ نفر از معتادین متجاهر شهرستان ورامین جمع آوری می‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مدون عملیاتی در آموزش و پرورش برای پیشگیری از استعمال مواد مخدر گفت: آموزش و پرورش باید برنامه جدی، مدون، عملیاتی و کاربردی برای آموزش و پیشگیری دانش آموزان به خصوص دبیرستان ها در برابر استعمال مواد مخدر داشته باشند.

فرماندار ورامین افزود: کل توان همه‌ی دستگاه های مربوطه باید بر روی پیشگیری و آموزش آسیب های اجتماعی در مدارس به کار گرفته شوند و همه‌ باید این مسئله را جزو اولویت برنامه ریزی خود قرار دهند‌.

درویشی در پایان با اشاره به گزارشات واصله در راستای کشت های مواد مخدر در برخی از مزارع و گلخانه ها، گفت: جهاد کشاورزی با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی با برگزاری گشت های مشترک نسبت به پایش گلخانه ها و زمین های زراعی به‌طور محسوس و نامحسوس برای کشف کشت های مواد مخدر اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار