مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به وجود ۲۳۴ کلاس بیش از ۴۰ و ۱۶۵ کلاس بیش از ۴۵ دانش‌آموز در سطح شهرستان، گفت: طی ۴ سال گذشته، ۳۳ آموزشگاه در ملارد از محل اعتبارات مختلف به ویژه مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسیده و ۹ آموزشگاه نیز در حال احداث است‌.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ 01 May 2022

به گزارش تابناک تهران، طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن تبریک روز و هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، اظهار کرد: هفته گرامیداشت مقام والای معلم را بر تمامی فداکاران عرصه تعلیم و تربیت که با عشق، ایثار و تعهد مساعی خویش را در راه تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت به کار گرفته‌اند، تبریک گفته و به حق فرهنگیان عزیز طی بیش از ۲ سال گذشته با تلاش‌های همه‌جانبه خود در مسیر پایدار نگه‌داشتن تعلیم و تربیت برگ زرینی را در دفتر افتخارات این قشر رقم زدند.

وی با اشاره به تنوع جمعیتی و قومی گسترده در شهرستان‌های استان تهران گفت: برای نمونه شهرستان ملارد با ۸۱ هزار و ۷۵۰ دانش‌آموز و ۴۲۰۰ پرسنل، با پراکندگی وسعت که در مرکز شهرستان ملارد ۲۳۴ کلاس، بالای ۴۰ دانش‌‌آموز و ۱۶۵ کلاس بالای ۴۵ دانش‌‌آموز دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان‌کرد: در روستاها با حداقل جمعیت دانش‌آموزی ۴ نفر و در مرکز شهرستان با شاخص تراکم جمعیتی دانش‌‌آموزی بیش از ۴۰ نفر و شاخص تراکم کلاس دانش‌آموزی در کل شهرستان ۳۳ نفر روبرو هستیم و در سال جاری حدود ۶ هزار نفر دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی ملارد افزوده شد.

رضایی‌فر ادامه داد: با عنایت به این جمعیت دانش‌آموزی در سطح ملارد، به دلیل تبادل تجربیات بین خیرین گرانقدر شهرستان‌های تهران، امر مدرسه‌سازی بسیار مفید پیش رفته و با توجه به توفیقات سال‌های گذشته، مجمع خیرین مدرسه‌ساز بسیار موفق عمل کرده و ۴۶ آموزشگاه را در سطح شهرستان ملارد و بعضا با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس احداث کرده است.

وی با اشاره به ساخت ۳۳ آموزشگاه در سطح شهرستان ملارد از محل منابع مختلف و در حال ساخت بودن ۹ مدرسه، ادامه داد: عاملی که باعث موفقیت خیرین مدرسه‌ساز در ملارد شده این است که اگر کاری برای خداوند بوده و بصورت صادقانه انجام شود، قطعاً خیرین از آن استقبال می‌کنند و همچنین وحدت، تعامل و همکاری بین مسؤولین شهرستان این توفیقات را حاصل کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به اهمیت تکریم و احترام خیرین مدرسه‌ساز، تصریح‌کرد: نگهداشت و استفاده از تجربیات خیرین مدرسه‌ساز بسیار مهم است و امیدواریم این کار خیر در سرتاسر کشور ادامه داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار