بمناسبت هفته معلم مراسم تجلیل از منتخبین جلوه‌های ویژه معلمی از ۶۰ معلم نمونه استانی در شهرستان ملارد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 08 May 2022

به گزارش تابناک تهران، فرماندار ملارد در مراسم تجلیل از منتخبین جلوه‌های ویژه معلمی این شهرستان بیان کرد: ارتقاء سطح کیفی آموزش مدارس و بهبود وضعیت فضای آموزشی مقدمه تربیت دانش‌آموزان آینده‌ساز کشور است.

جابر کریمی، فرماندار ملارد در آیین تجلیل از منتخبین جلوه‌های ویژه معلمی این منطقه ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره شهدای فرهنگی و شهید مطهری بیان کرد: معلمان در دوران کرونا زحمات بسیاری را جهت عقب نماندن دانش آموزان از تحصیل انجام دادند و باید به آن‌ها به عنوان عامل تربیت دانش‌آموزان اهمیت ویژه‌ای داد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در شهرستان ملارد، بحث ارتقاء سرانه آموزش و پرورش است، تراکم کلاس‌های درس بالا است و از دغدغه‌های ادارات شهرستان این است که با همراهی خیرین مدرسه‌ساز این معضل برطرف شود.

کریمی افزود: سال گذشته ۱۰ مدرسه در این شهرستان ساخته شده و در حال حاضر نیز ۱۰ مدرسه دیگر در حال احداث است و امیدواریم با کمک خیرین و دست اندرکاران این موضوع، هر چه زودتر سرانه استانداردی در شأن معلمان و دانش‌آموزان فراهم شود.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: معلمان قشر زحمتکش و تربیت‌کننده آینده سازان این کشور هستند و ارتقا سطح کیفی آموزش مقدمه‌ای برای تربیت دانش‌آموزانی موفق و متعهد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار