معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) با ارائه با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی، امکانات و تجهیزات مدرن، قطب درمان در عرب کشور است.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵ 08 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه پرویز صوفیوند در بازدید از مجتمع آموزشی و درمانی امام رضا(ع) کرمانشاه اظهار کرد: این مرکز در اکثر رشته های درمانی قطب درمان استان و غرب کشور بوده و در واقع امید اصلی مردم در درمان سخت ترین بیماری ها این مرکز می‌باشد.

معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: هدف اصلی پایش های جدید کمک به بیمارستان‌های تابعه در راستای رفع مشکلات احتمالی و کمک به ارتقای کیفیت خدمات درمانی می‌باشد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با ایجاد هماهنگی لازم بین ستاد دانشگاه ، معاونت درمان و بیمارستان‌ها باعث افزایش کارایی سیستم درمانی باشیم.

صوفیوند گفت: وجود ۱۸ اتاق عمل در این بیمارستان و انجام پیچیده‌ترین اعمال جراحی در رشته‌های مختلف و حضور اساتید مطرح در این مرکز از نکات بسیار مهم می‌باشد‌.

وی در ادامه بیان کرد: تلاش می‌کنیم بتوانیم با تمام محدودیت‌های موجود از نظر اقتصادی ، مشکلات را حل و فصل کنیم و با هم افزایی شاهد تعالی هرچه بیشتر این مرکز باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان گفت: بیشترین حجم نیروی انسانی کادر درمان در این مرکز فعال بوده که جا دارد از تمامی این عزیزان که در ۲ سال اخیر زحمات زیادی در مقابله با بیماری کووید ۱۹ کشیده اند تقدیر و تشکر نماییم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار