مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی، از آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر سنقر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه تعداد ۱۰ هزار شهروند در این شهر تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب مدرن قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ 09 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس در کرمانشاه، محمدمهدی سلطانیان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقرو کلیایی امروز در جمع اصحاب رسانه، از آغاز عملیات اجرایی پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سنقر خبر داد.

وی اظهار کرد: طول کل شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سنقر ۱۴۷ کیلومتر است، با توجه به اینکه ۱۱۳ کیلومتر از این میزان به صورت مدرن و ۳۴ کیلومتر شبکه سنتی است، لذا به‌منظور ارتقا و توسعه شبکه مدرن فاضلاب، اجرای پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب سطح شهر سنقر به متراژ ۹هزار متر در قالب ۲ قرارداد در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقرو کلیایی اعتبار این پروژه را ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این پروژه که شامل ۹ هزار متر لوله‌گذاری شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سایزهای ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیمتر و از نوع پلی‌اتیلن، اجرای تعداد ۲۶۵ عدد منهول فاضلاب و نصب و استانداردسازی تعداد ۷۰۰ فقره انشعاب فاضلاب است، در قالب ۲ پیمان آغاز و پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها در مدت زمان یک‌ساله به اتمام برسد.

وی در پایان ارائه خدمات در حوزه فاضلاب را از جمله نیازهای مهم و زیربنایی هر شهر دانست و خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی به منظور همکاری هر چه بهتر با پرسنل امور آبفا شهرستان و جلوگیری از مشکلات زیست محیطی ناشی از پس‌زدگی فاضلاب به معابر عمومی در صورت مشاهده هرگونه حادثه مراتب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آبفا استان در میان بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار