فرماندار اسلامشهر:
فرماندار اسلامشهر گفت : قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر بیش از گذشته بر آلوده ساختن جوانان و نوجوانان و حتی دختران به مواد مخدر روانگردان و صنعتی سرمایه گذاری کرده اند.
کد خبر: ۱۰۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ 27 June 2022

به گزارش تابناک تهران، حسین حبیبی در نشست مشترک با مجید فاتحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران ضمن گرامیداشت پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ایران اسلامی تاکنون شهدای بسیاری را در راه مبارزه با سوداگران مرگ تقدیم کرده و سال گذشته نیز «ستوان سوم امین سعیدی» در اسلامشهر در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی گفت: به موازات اقدامات مقابله ای و سلبی در حوزه پیشگیری نیز باید اقدامات اثربخشی در شهرستان اجرایی شود که تاکنون فعالیت ها در این زمینه رضایت بخش نبوده است.

حبیبی اعلام کرد: سال گذشته ۶۵۷ کیلوگرم انواع مخدر در شهرستان از قاچاقچیان کشف و دو هزار و ۵۳۴ خرده فروش نیز دستگیر شدند.

فرماندار اسلامشهر به اهمیت اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و افزود: باید ضمن پرهیز از موازی کاری، از ظرفیت تمامی سازمان ها و نهادهای دخیل در حوزه فرهنگسازی جهت پیشگیری از اعتیاد کمک گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر بیش از گذشته بر آلوده ساختن جوانان و نوجوانان و حتی دختران به مواد مخدر روانگردان و صنعتی سرمایه گذاری کرده اند، ادامه داد: آگاه سازی و هوشیاری خانواده ها جهت مراقب از فرزندانشان و تبیین آثار شوم و خانمان سوز سومصرف مواد مخدر برای نوجوانان و جوانان از جمله اولویت های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواهد بود.

در این نشست که امین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار نیز حضور داشت حکم حسین حبیبی به عنوان رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسلامشهر به او اهدا شد.

اسلامشهر با جمعیت حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

منبع/ روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار