فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زوج خانم و آقایی خبر داد که در محدوده کیانشهر اقدام به سرقت دو دستگاه تلفن همراه هوشمند نموده بودند.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 06 July 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی گشت زنی های هدفمند در نقاط جرم خیز عوامل گشت یک آقا و خانمی که درحال پرسه بی مورد در محدوده کیانشهر بودند را مشاهده می کنند که به آنها مشکوک می شوند که به محض رؤیت مأموران سریعاً اقدام به فرار می کنند.

وی افزود: بعد از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران موفق می شوند هر دو آنها را متوقف کنند که در بازدید از آنها دو دستگاه تلفن همراه هوشمند به ارزش حدودی ۴۰۰ میلیون ریال از آنها کشف شد که باتوجه به ضد و نقیض بودن اظهاراتشان آنها را به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات و بررسی های پلیسی سارقان به سرقت دو دستگاه تلفن همراه در محدوده کیانشهر معترف شدند که با شیوه و شگرد خاصی از شهروندان روز گذشته سرقت کرده بودند.

سرهنگ جلیلیان بیان کرد: در پایان پس از شناسایی مالباختگان و اخذ شکایت از آنها، پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار