شهردار پردیس:
شهردار پردیس اعلام کرد: اجرای طرح پارکینگ خودروهای سنگین در این شهر به مساحت هفت هزار مترمربع به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ 06 July 2022

به گزارش تابناک تهران، رضا کارخانه در این باره گفت: اجرای این طرح عمرانی با هدف بهبود وساماندهی شرایط ترافیکی مسیرهای درون‌شهری پردیس در دست اقدام و اجرا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این طرح عمرانی و خدماتی در ابتدای مسیر منتهی به روستای باغکمش مراحل پایانی خود را می گذراند طرح زیرسازی و آسفالت در حال اجرا است که پس از تکمیل در هفته دولت سالجاری به بهره برداری می رسد.

شهردار پردیس: پارکینگ خودروهای سنگین به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد رسید

شهردارپردیس اضافه کرد: با تکمیل و بهره‌برداری این طرح ،خطرات ناشی تردد خودروهای سنگین در جریان ترافیکی شهر به حداقل ممکن کاهش می‌یابد.

ساخت تونل نوری در بلوار سردار سلیمانی

کارخانه از ساخت تونل نوری در بلوار سردار شهید سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: واحد خدمات شهری به‌ منظور ایجاد محلی مناسب برای حضور شهروندان به‌ همراه خانواده برای گذراندن لحظاتی خوش و خاطره انگیز و همچنین ثبت تصاویری ماندگار نسبت‌ به اجرای تونل نوری اقدام کرد.

شهردار پردیس: پارکینگ خودروهای سنگین به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد رسید

وی با اشاره به محل  اجرای طرح تونل نوری توضیح  داد: این تونل نوری در فاز سه، بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و پیاده‌روی روبروی پارکینگ بوستان نورالشهدا احداث شد.

شهردار پردیس یادآور شد:  تونل نوری در مسیری به طول ۸۰ متر و دارای ۴۰ سازه فلزی مربع‌ شکل است که پس‌ از تکمیل، نورپردازی شده و آماده پذیرایی از شهروندان  به ویژه علاقمندان به‌ عکاسی است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار