به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، اردوی جهادی پزشکی روز سه‌شنبه در شهرستان پاکدشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 19 July 2022

به گزارش تابناک تهران، فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان پاکدشت در حاشیه برپایی این اردوی جهادی  گفت: این اردوی جهادی به همت گردان امام حسین(ع) و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت در شهرک کرمانیه برپا شده و پزشکان جهادگر با استقرار در هنرستان امام حسن مجتبی(ع) خدمات پزشکی رایگان را در اختیار شهروندان و به ویژه خانواده‌های نیازمند ارائه کردند.

طاهر عنبری‌عباد افزود: در این اردوی یکروزه، ۱۳ پزشک شامل متخصص چشم پزشک، پرستار، گفتار درمان، کار درمان، پزشک عمومی، توانبخشی و بینایی سنجی حضور داشته و غربالگری قند و فشار خون نیز به صورت رایگان از مراجعین انجام شد.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح، ۱۲۰ نفر از مراجعین خدمات رایگان پزشکی دریافت کرده و داروی مورد نیاز آنان نیز از سوی این گروه جهادی تأمین شد.
وی گفت: علاوه بر شهروندان، نیروهای خدماتی شهرداری نیز از خدمات این اردوی جهادی برخوردار شده و سلامتی آنان مورد بررسی قرار گرفت.

اردوی جهادی پزشکی در پاکدشت برگزار شد


وی تصریح کرد: این اردوی جهادی ماه گذشته نیز از طرف بسیج منطقه خاتون‌آباد پاکدشت برگزار شده بود و طی آن ۱۵۰ نفر از مردم از خدمات رایگان برخوردار شدند.

عنبری تصریح کرد: با توجه به نیاز مردم به خدمات دندانپزشکی و با حمایت شهرداری و شورای اسلامی، این خدمات نیز به تیم پزشکی افزوده شده و در مراحل بعدی اجرای این اردوی جهادی که بیشتر در مناطق محروم و کمتر برخوردار پاکدشت برپا می‌شود، خدمات دندانپزشکی نیز به مردم ارائه می‌گردد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

 

 
  •  
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار