فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۱ هزار و ۴۱ نفر سارق و مالخر و کسانی که با اقدامات مجرمانه نظم و امنیت مردم را در غرب پایتخت به خطر می‌انداختند دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 23 July 2022

به گزارش تابناک تهران، نمایشگاه کشفیات پلیس در اجرای چهاردهمین مرحله طرح امنیت محله محور پلیس در غرب استان تهران در محل ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران صبح امروز برگزار شد.
 
سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران ضمن بازدید از نمایشگاه اظهار داشت: در این مرحله از طرح مقدار ۵۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و خرده فروشان در غرب استان تهران کشف شد و ۴۸۲ نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتادان متجاهر جمع آوری شدند.
 
وی افزود: همچنین هزار و ۴۱ نفر سارق و مالخر و کسانی که با اقدامات مجرمانه نظم و امنیت مردم را به خطر می‌انداختند دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران تأکید کرد: با کسانی‌که بر هر نحوی نظم جامعه را بر هم زده و رعب و وحشت ایجاد کنند برخورد خواهد شد و در این زمینه ۲۸ نفر دستگیر شدند که ۳ قبضه سلاح جنگی و ۱۰۳ تیغه همراه داشتند.
 
ظهیری با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان کالا از اولویت‌های پلیس است و در این طرح ۳۸ هزار و ۹۵۴ قلم کالای قاچاق به ارزش بیش از ۷ میلیارد تومان کشف شد خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس امنیت مردم است و از شهروندان تقاضا می‌شود با پلیس همکاری خود را ادامه داده تا امنیت شهر برقرار مانده و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار