نماینده مردم ساری و میاندورود تاکید کرد: جهت عملی شدن این درخواست مسئولین محترم، استاندار مازندران و وزارت گردشگری برای استفاده از ظرفیت‌های مازندران باید همکاری بیشتری داشته باشند
کد خبر: ۱۰۵۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵ 26 July 2022

به گزارش تابناک مازندران، تلاش برای ورود مسافران عمانی به مناطق گردشگری مازندران ادامه دارد.

بر اساس این گزارش ، هیأت پارلمانی و دوستی کشورمان روز گذشته (دوشنبه، ۳ مرداد ماه) با استقبال رسمی از سوی علی نجفی سفیر ایران در مسقط، راشد بن سعید بن نصیر المنجی نماینده مجلس شورای عمان و عضو گروه دوستی پارلمانی عمان و ایران وارد مسقط پایتخت عمان شد.

هیات نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران به عنوان نخستین اقدام خود با شیخ یعقوب بن محمد الحارثی نایب رئیس مجلس شورای عمان دیدار کردند.

لازم به ذکر است، در این دیدار دو طرف درباره همکاری‌های دوجانبه و مناسبات پارلمانی گفت‌وگو کرده و توسعه همکاری ها مورد تأکید قرار گرفت.

بابایی کارنامی در تشریح این دیدارها عنوان کرد: با توجه به روابط خوب دو کشور ایران و عمان و علاقمندی مقامات و مسئولین دو کشور برای ارتباطات گردشگری و توسعه اقتصادی در همه حوزه‌ها، به خصوص در استان‌های فارس، مازندران، شیراز و...، از طرف اینجانب درخواست رسمی برقراری پرواز ساری به مسقط تقدیم شد که انشالله مورد استقبال مسئولین مربوطه قرار گیرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود تاکید کرد: جهت عملی شدن این درخواست مسئولین محترم، استاندار مازندران و وزارت گردشگری برای استفاده از ظرفیت‌های مازندران باید همکاری بیشتری داشته باشند.

شایان ذکر است علی نجفی خوشرودی نماینده سابق بابل از سال ۹۹سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در عمان است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار