جام قهرمانی به بابلسر آمد
علیرضا فاطری ، امیرحسین علی محمدپور ، ابوالفضل دارابی و امیررضا مهدوی به ترتیب در دقایق ۱۴ ، ۴۸ ، ۸۲ و ۹۳ این دیدار گلهای تیم آینده‌سازان را به ثمر رساندند
کد خبر: ۱۰۵۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ 27 July 2022

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال آینده‌سازان بابلسر قهرمان لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران شد.

 بر اساس این گزارش ، فینال لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران عصر دیروز چهارم مرداد ماه در زمین فوتبال چمن مصنوعی شهرستان نکا بین تیم های ایرانیان نکا و آینده‌سازان بابلسر برگزار شد که در پایانِ این دیدار پُر برخورد و پُر گل ، تیم خوب و شایسته‌ی آینده‌سازان باقرتنگه بابلسر با پیروزی ۴ بر ۳ بر سکوی قهرمانی مازندران قرار گرفت. 

نماینده بابلسر قهرمان لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران شد
 

علیرضا فاطری ، امیرحسین علی محمدپور ، ابوالفضل دارابی و امیررضا مهدوی به ترتیب در دقایق ۱۴ ، ۴۸ ، ۸۲ و ۹۳ این دیدار گلهای تیم آینده‌سازان را به ثمر رساندند.

 رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران با حضور ۲۱ تیم در ۳ گروه هفت تیمی مرکز ، شرق و غرب مازندران برگزار گردید که در پایانِ مرحله‌ی گروهی تیم آینده سازان بعنوان تیم دوم گروه مرکز ، جواز صعود به جمع هشت تیم نهایی مسابقات را کسب نمود و در مرحله‌ی حذفی با غلبه بر تیم های مدّعی باران جویبار ، شهید مولایی قائمشهر و ایرانیان نکا ضمن صعود به لیگ برتر بر سکوی نخست این دوره از مسابقات قرار گرفت. 

 

نماینده بابلسر قهرمان لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران شد
نماینده بابلسر قهرمان لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران شد
 

 

 هدایت تیم جوانان آینده‌سازان را علی براری جوان و کاربلد ، محمداسماعیل باباجانی پُر انرژی و هادی مسلمی با مدیریت سید محسن هاشمی برعهده داشتند.

گفتنی است مهندس مجید پاشنا ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان بابلسر ، حاج قاسم علیزاده پیشکسوت ارزنده و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال بابلسر ، بهنام رفیعی مسئول کمیته اقتصادی هیات فوتبال و عباس غلامپور پیشکسوت و مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان در این دیدار در کنار تیم حضور داشتند.
روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان بابلسر 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار