شهردار فیروز کوه:
شهردار فیروز کوه گفت: در جریان وقوع سیل نزدیک به ۳۰۰ نفر از مسافران گرفتار در ایستگاه قطار با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش اسکان داده شدند.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 02 August 2022

علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه روز سه شنبه درحاشیه بازدید میدانی خود به خبرنگار ایرنا گفت: برای خدمت رسانی به مردم  سیل زده با استفاده از امکانات لجستیکی ومالی از ابتدای وقوع حادثه سیل در روستاهای حبله رود و مزداران به همراه فرماندار، مجموعه مدیریت بحران شهرستان و همکاران به مردم آسیب دیده در حال خدمات رسانی هستیم.

شهردار فیروز کوه: بیش از ۳۰۰ نفر از مسافران گرفتار در ایستگاه قطار اسکان داده شدند

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در زمان وقوع سیل توضیح داد: تمامی نیروهای شهرداری در آماده باش کامل هستند و پاکسازی معابر ، رفع آبگرفتگی‌ها  از ابتدای وقوع سیل تا امروز در حال انجام است.

شهردار فیروزکوه ضمن تقدیر از محسن منصوری استاندار تهران و معاونان وی ، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان و مجموعه فرمانداری ، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و فرمانداران و شهرداران استان تهران،بیان کرد: در اقدامی جهادی، بسیاری از شهرداری‌ها علاوه بر شهرداری فیروزکوه و دستگاه های خدمات رسان و هلال احمر در راستای حمایت و کمک برای رفع مشکلات ناشی از این بلای طبیعی نسبت به اعزام اقلام خوراکی، نیرو و امکانات، تجهیزات و ماشین آلات اقدام کردند.

شهردار فیروز کوه: بیش از ۳۰۰ نفر از مسافران گرفتار در ایستگاه قطار اسکان داده شدند

صادقی گفت: بدون همکاری نیروهای معین اعزامی و ارسال کمک، پیشبرد امداد رسانی ممکن نبود .

شهردار فیروز کوه: بیش از ۳۰۰ نفر از مسافران گرفتار در ایستگاه قطار اسکان داده شدند

وی مصیبت دردناک جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل بخش مرکزی فیروزکوه را به مردم صبور این شهرستان و خـــانواده‌های داغدیده جان باختـــگان این حادثه تسلیت گفت و افزود: با امید به درگاه حضرت احدیت برای جبران و کاهش آلام داغدیدگان با تداوم ارسال تجهیزات، ادوات و همیاری در امدادرسانی تا رفع مشکلات زیرساختی تلاش می کنیم و شریک غم و اندوه عزیزان هموطن هستیم.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزاز نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار