برای تسهیل عزاداری‌ها در تاسوعا و عاشورای حسینی، محدودیت‌های ترافیکی در شیراز اعمال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ 06 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس پلیس راهور شهر شیراز محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.
سرهنگ کریمی گفت: از ساعت ۲۰ امشب ۱۵ مرداد تا دقایق اولیه بامداد فردا و همچنین در روز‌های تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷ صبح تا پایان عزاداری، مصادف با هنگام اذان ظهر همه مسیر‌ها به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بسته خواهد بود.
وی افزود: این مسیر‌ها شامل ورودی از سمت میدان شهدا، چهارراه مشیر، چهارراه شاهزاده قاسم و چهارراه غدیر و همه¬ فرعی‌های منتهی به حرم مطهر است.
رئیس پلیس راهور کلان شهر شیراز گفت: محدودیت شامل ورودی‌های منتهی به حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع) نیز خواهد بود که شامل در ورودی دروازه غسالخانه، ورودی از سمت درب شیخ و خیابان حسینی از سمت بلوار سیبویه می‌شود.
سرهنگ کریمی با اشاره به بروز خطای دید به دلیل مشکی بودن لباس عزاداران اظهار داشت: رانندگان به حرکت عابران در سطح سواره رو دقت کافی و کامل داشته باشند تا از بروز حوادث جلوگیری به عمل آید.
وی از مردم و هیئت‌های عزاداری خواست با رعایت نکات ایمنی در تردد از عرض یا طول سواره رو، مواظب حرکت وسائل نقلیه نیز باشند و از نیرو‌های تامینی با لباس شبرنگ استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار