سردار میرزایی از آمادگی 100 درصدی پلیس برای برقراری نظم وامنیت تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و از شهروندان و عزاداران حسینی خواست: با رعایت قوانین ومقررات و توجه به دستورات پلیس، ما را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند
کد خبر: ۱۰۶۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ 06 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 15/05/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


آمادگی 100درصدی پلیس مازندران برای برقراری نظم و امنیت تاسوعا و عاشورای حسینی
سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از آمادگی 100درصدی پلیس در برقراری نظم و امنیت تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و افزود: تمهیدات لازم انتظامی، ترافیکی و امنیتی برایاین ایام پیش بینی شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "مرتضی میرزایی" با اعلام این خبر، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت آقا ابا عبدالله حسین (ع) را به همه شیعیان و دلباختگان آن امام همام و هم استانی های عزیز تسلیت گفت.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی در سطح پلیس های تخصصی و انتظامی شهرستان های تابعه برای سهولت و تسهیل در عبور و مرور دسته جات عزادارای و همچنین انضباط بخشی ترافیکی با اجرای طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی همراه با عزاداران حسینی در کنار هیئت های مذهبی به شهروندان خدمات رسانی کردند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تعطیلات چند روزه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه انتظامی و ترافیکی در این ایام با توجه به تجمع عزاداران حسینی در مساجد و تکایا، بقاع متبرکه و آستانه امامزادگان سطح استان خبر داد .
سردار میرزایی از آمادگی 100 درصدی پلیس برای برقراری نظم وامنیت تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و از شهروندان و عزاداران حسینی خواست: با رعایت قوانین ومقررات و توجه به دستورات پلیس، ما را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ایام تابستان و حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در شهرستان های ساحلی این استان از تعطیلی طرح های سالم سازی دریا و عدم هرگونه خدمات رسانی به شهروندان در سواحل دریا خبر داد و افزود: از همه مسافران و شهروندان درخواست می شود؛ با توجه به تعطیلی طرح و عدم هرگونه خدمات رسانی از حضور در سواحل جداً خودداری کنند.
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به برپایی مراسم عزاداری و سخنرانی در دهه اول ماه محرم در ستاد فرماندهی انتظامی استان از حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان از کارکنان انتظامی استان خبر داد.
سردار میرزایی خطاب به مسئولان هیئت های مذهبی و دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی از آنان خواست در هنگام حرکت دسته جات در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی نسبت به رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور با توجه به اعمال محدودیت های ترافیکی ، همکاری لازم را با عوامل پلیس داشته باشند تا از بروز هرگونه راهبندان و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای شهروندان پیشگیری شود.
فرمانده انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از سوی پلیس راه استان خبر داد و افزود: این محدودیت ها از 13 تا 18مردادماه در سطح محورهای مواصلاتی "کرج – چالوس" و محور" هراز " اعمال خواهد شد.

---------------------------------------

برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر در استان مازندران
سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از دستگیری 106 خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح هاي محله محور کلانتری و پاسگاه های استان، طی 15 روز گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محسن جعفری"در بیان جزئیات این خبر، گفت: در راستاي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح استان به اجرا در آمد.
سرهنگ جعفری، تصریح کرد: در این راستا ماموران کلانتري و پاسگاه سطح استان در چندین مرحله طرح عملیاتی در شهرستان ها موفق به دستگیری 106 خرده فروش و کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر شدند .
وی، افزود: در اجراي اين طرح ها طی این مدت 20کیلو گرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان توسط ماموران کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان کشف شده است.
سرهنگ جعفری با اشاره به اينكه متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند، خاطرنشان كرد: اطلاع رساني به موقع و دقيق شهروندان از فعاليت هاي مجرمانه به پليس گامي مهم و موثر در برخورد با هنجارشکنان است.
وی در خاتمه از شهروندان خواست: برای برقراری نظم و امنیت عمومی هرگونه موارد مشكوك را به مرکز فوريت هاي پليسي110 گزارش كنند.

---------------------------------------

توقیف خودروی حادثه ساز در چالوس
سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از توقیف خودروی حادثه ساز و هنجار شکن در شهرستان چالوس خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی انتشار کلیپی از هنجار شکنی و حرکات حادثه ساز توسط یک خودروی سواری در فضای مجازی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان های تابعه قرار گرفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان چالوس موفق به شناسایی خودروی مذکور در آن شهرستان شدند.
سرهنگ ساداتی در ادامه اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، خودروی مورد نظر توسط ماموران متوقف و به پارکینگ منتقل شد .
وی در خاتمه با بیان این که راننده متخلف و سرنشین خودروی مذکور نیز برای اعمال قانون و سیر مراحل قضائی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و هنجارهای اجتماعی فرهنگ خود را به نمایش گذاشته و از هرگونه حرکاتی که منجر به از بین رفتن امنیت و آرمش مردم می شود خودداری کنند.

---------------------------------------

دستگیری سارق تلفن های همراه در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري زن سارق تلفن های همراه با 5 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در بیان این خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت گوشی های تلفن همراه در سواحل دریا از شهروندان و مسافران ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش رودپی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارقی زن که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی وی را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسن زاده با بیان این که متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 5 فقره سرقت گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته اعتراف کرد، اظهار داشت: در بازدیدهای به عمل آمده از مخفیگاه متهم 5 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی ساری با تاکید بر این که پلیس با جدیت در مقابل هنجارشکنان و مجرمان ایستاده است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

کشف سرقت میلیاردی مغازه در بابلسر
سرهنگ ذکریا محمودی  ارشد انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری باند سارقان مغازه و کشف اموال سرقتی به ارزش 7 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ذکریا محمودی " در بیان این خبر اظهار داشت: در پي وقوع سرقت یک از مغازه ها در شهرستان بابلسر، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی و بررسي محل وقوع جرم موفق به شناسایی 3 سارقان حرفه ای ساکن یکی از شهرستان های شرق استان در این ارتباط شدند.
سرهنگ محمودی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و کلیه اموال مسروقه از آنان کشف شد.
ارشد انتظامی شهرستان بابلسر ارزش اموال مکشوفه را بالغ بر 7 میلیارد عنوان کرد و در پایان به شهروندان توصیه کرد: مغازه و اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند. خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار