معاون سیاسی وزیر کشور گفت: احزاب شناسنامه‌دار که در چارچوب قوانین نظام فعالیت می‌کنند باید در کنار یکدیگر با یک وفاق عمومی به توسعه استان خراسان جنوبی بیاندیشند.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱ 05 October 2015

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: احزاب شناسنامه‌دار که در چارچوب قوانین نظام فعالیت می‌کنند باید در کنار یکدیگر با یک وفاق عمومی به توسعه استان خراسان جنوبی بیاندیشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسین مقیمی امشب در نشست فعالان سیاسی استان خراسان جنوبی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری اشاره کرد و افزود: احزاب نقش مهمی در ترغیب مردم به حضور پرشور و شعور در پای صندوق‌های رای بر عهده دارند.
وی حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات را هدف برگزارکنندگان و مجریان انتخابات دانست و تصریح کرد: در 35 سال گذشته به‌طور متوسط هر سال یک انتخابات در ایران برگزار شده و از حیث مردم سالاری دینی ایران جزو مترقی‌ترین کشورهای دنیاست.
 
احزاب سیاسی  نقطه نظرات خود را ارائه کنند
 
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه ایران در زمینه پیاده‌سازی دموکراسی و استیفای حقوق مردم در دنیا سرآمد و جلودار است، یادآور شد: مدیران انتخابات به خصوص فرمانداران به عنوان افرادی بی‌طرف تنها به اجرای دقیق قانون پرداخته و به هیچ کس اجازه ندهند به‌طور مستقیم و غیرمستقیم مسیر انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد.
مقیمی به تدوین برنامه ششم توسعه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: احزاب سیاسی می‌توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه توسعه مناسب سیاسی استان و کشور ارائه کنند تا بتوان به اهداف مورد نظر در این زمینه نیز دست یافت.
وی به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره کرد و افزود: احزاب و گروه‌های سیاسی نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار بر عهده دارند.
مقیمی به نقش احزاب سیاسی در توسعه سیاسی و اجتماعی کشور اشاره کرد و گفت: این احزاب می‌توانند زمینه‌های نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم کرده و برای منافع ملی و گروهی اقدامات ارزنده‌ای را به انجام برسانند.
وی با بیان اینکه همدلی از جمله مهم‌ترین رموز موفقیت در زمینه‌های مختلف است، گفت: احزاب شناسنامه‌دار که در چارچوب قوانین نظام فعالیت می‌کنند باید در کنار یکدیگر با یک وفاق عمومی به توسعه استان خراسان جنوبی بیاندیشند.
 
وفاق شرط رسیدن به موفقیت است
 
استاندار خراسان جنوبی نیز همدلی و وفاق را شرط رسیدن به موفقیت در تمامی زمینه‌ها دانست و تصریح کرد: می‌توان با همدلی و وفاق و به دور از حواشی به اهداف مورد نظر در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دست یافت.
وجه‌اله خدمتگزار ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود استان برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کنیم.
در این جلسه تنی چند از دبیران احزاب سیاسی استان به ارائه نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف کاری پرداختند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار