معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: در سامانه 137 و ستادهای هشت‌گانه مناطق علاوه بر تمامی خدمات، به سه زبان اردو، عربی و انگلیسی نیز به زائرین اربعین خدمت‌رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 20 August 2022

 به گزارش تابناک قم، مهدی اصفهانیان مقدم در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه اهمیت خدمات‌رسانی مطلوب در اربعین حسینی، کمیته خدمات شهری با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌ها آمادگی همکاری با ستاد اربعین است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا جلسات متعددی برگزارشده و برنامه‌ریزی‌ها در بین سازمان‌های تابعه شهرداری و معاونت امور زائرین انجام‌شده و در مناطق هشت‌گانه خدمات ارائه خواهد شد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی در مناطق هشت‌گانه شهری را داریم تصریح کرد: محوریت کارها در مسجد مقدس جمکران و مصلی قدس است و در کنار این مکان‌ها، مساجد و تکایاهای میزبان زائران نیز از نظر ایمنی در آماده‌باش کامل خواهند بود.

وی با تأکید بر اینکه آماده‌باش هزار و ۵۰۰ نفر از پاکبانان و نیروهای ستادی به‌صورت ۲۴ ساعتی و پیش‌بینی ۲۷۰ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری کارهایی بوده که در راستای مدیریت پسماندهای شهری انجام‌شده است، گفت: اکیپ‌های مجموعه شهرداری در راستای جمع‌آوری متکدیان، معتادها و مدیریت معضلات اجتماعی در آماده‌باش کامل خواهند بود.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه زیباسازی شهر از ابتدای محرم انجام‌شده و تکمیل آن با محوریت اربعین حسینی در مناطق هشت‌گانه انجام خواهد شد، افزود: برای ایستگاه‌های صلواتی باید تأمین ایمنی به‌صورت جدی دنبال شود و این کار در تاسوعا و عاشورای حسینی به‌صورت جدی انجام شد.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی بوستان‌های سطح شهر برای اسکان ضروری زائران در صورت نیاز در حال انجام است و خدمات‌رسانی حداکثر و مطلوب به‌طور ویژه در قم در حال دنبال شدن است عنوان کرد: در موضوعات خدمات شهری هم در راستای تأمین ماشین پرس، آتش‌نشانی، مخازن، کارتن پلاست و کیسه‌های زباله تعاملات لازم با شهرداری مهران انجام‌شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم اظهار داشت: در سامانه ۱۳۷ و ستادهای هشت‌گانه علاوه بر تمامی خدمات، به سه زبان اردو، عربی و انگلیسی نیز به زائرین اربعین خدمت‌رسانی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار