همزمان با هفته دولت فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات دولتی شهرستان پاکدشت روز چهارشنبه با حضور در مصلای نماز جمعه و گلزارهای شهدا، مزار شهدای گمنام و دیگر شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم را عطرافشانی و گلباران کردند.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 24 August 2022

به گزارش تابناک تهران، فرماندار شهرستان پاکدشت در این مراسم گفت: هفته دولت یادآور فداکاری فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی و احیاء کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ رجایی و با هنر و فرصت مغتنمی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهدا و امام شهیدان و پیروی از مکتب حسینی، افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را با وحدت و همدلی ترسیم و به منصه ظهور رسانند.

محسن اردستانی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارائه گزارش دولت مردمی به آحاد جامعه و تقویت همه جانبه وحدت، همدلی و نیز توسعه تأثیرگذار مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی دولت است و کارگزاران دولت بر خود واجب می‌دانند تا با تلاش مضاعف و کار جهادی، زمینه‌های پیشرفت روزافزون کشور و گسترش روحیه امید و نشاط را در دل تمامی ایرانیان فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه فرمانداری و ادارات خدمات‌رسان شهرستان پاکدشت همزمان با هفته دولت ۹۳ طرح شاخص را که با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد تومان اجرا شده را به بهره‌برداری می‌رساند.

فرماندار پاکدشت گفت: این طرح‌های در مناطق شهری و روستایی پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد و در حوزه‌ای مختلف بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاروزی، برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مخابرات، گاز، آموزش و پرورش، آب و فاضلاب و بخشداری‌های مرکزی و شریف‌آباد اجرا شده و همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار