کد خبر: ۱۰۶۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰ 25 August 2022

 

بهادری جهرمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: تلاش های دولت در یک سال گذشته و سفر به همه استان ها و شنیدن درد دل مردم بخشی از اعتماد از دست رفته آنها را بازگرداند و در مسیر اعتماد سازی به دلیل تلخ کامی های گذشته کار رسانه ها سخت است.
وی یادآورشد: مکمل دشمنی ِ دشمن ، در اقتصاد ، القای ناامیدی و جنگ روانی است .
بهادری جهرمی گفت: دشمن در تلاش است برای پیروزی در جنگ اقتصادی که با ایران دارد با القای حس ناامیدی و سیاه‌نمایی در مسیر توسعه کارشکنی کند .
او با اشاره به اینکه شورای اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها در صحنه نبرد قرار دارند گفت: کسی که این احساس را نداشته باشد در اشتباه است و این موضوع را می‌توان از تصویری که دشمن از ایران نشان می دهد فهمید .
بهادری جهرمی با بیان اینکه بسیاری از فعالان فضای مجازی به تنها و با خلاقیت شخصی در این فضا تلاش می کنند گفت: همه مشکلات در کمبود و جبران آن نیست، بلکه باید با خلاقیت ها و هم افزایی اندیشه ها، در صحنه نبرد جای خود را بیابیم و توفیقات را حاصل کنیم.سخنگوی دولت با اشاره به اینکه هر طرح و برنامه ای باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد گفت: باید با تلاش مضاعف بر روی خبرهای شیرین متمرکز شویم .او تبدیل تورم ۶۰ درصد به ۴۲ درصد و رشد اقتصادی صفر به ۵ را یکی از توفیقات دولت دانست که در پی اعتمادسازی، ایجاد شده است.
در این نشست استاندار مرکزی هم با اشاره به اینکه در هفته دولت هیچ استانی خالی از اعضای کابینه نیست گفت : این موضوع یک رکوردشکنی است، که برای نزدیک کردن دولت به مردم پیش بینی شده است و البته کار رسانه‌ای و اطلاع رسانی آن برعهده شورای اطلاع‌رسانی است.
در این نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان به بیان برخی از مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند .جای خالی نظام جامع اطلاع رسانی، کمبود امکانات و آموزش ،لزوم تقویت رسانه های بومی و محلی، از مسائلی بود که مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، در این شورا با سخنگوی دولت مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار