سرپرست دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از افتتاح سه پروژه ورزشی در سه شهرستان این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 27 August 2022

رامین ناطقی افزود: پروژه چمن مصنوعی دولت آباد از توابع شهرستان تیران و کرون  در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید، این پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری دولت آباد احداث شده، زیرسازی، فنس‌کشی و روشنایی بر عهده شهرداری و بحث خرید و نصب چمن نیز بر عهده اداره کل ورزش و جوانان بود.
وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز پروژه چمن مصنوعی دولت آباد شهرستان تیران و کرون  بالغ بر هشت میلیارد ریال است.
سرپرست دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان اضافه کرد: پروژه دیگر چمن مصنوعی محمودیه از توابع شهرستان تیران و کرون است که در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال بهره برداری شد.
ناطقی با اشاره به سومین پروژه‌ای که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: سالن ورزشی چند منظوره رضا واثقی و همیاران در شهرک امام حسین(ع) منطقه زینبیه به بهره برداری خواهد رسید، این پروژه به صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان و خیر ورزشیار تکمیل و آماده بهره برداری شد.
وی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری تعداد قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار