مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:
تابناک-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت:نقش رسانه ها در معرفی برند قشم و همراهی با سازمان منطقه آزاد قشم بسیار ارزنده بوده است.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 31 August 2022

به گزارش تابناک ،افشار فتح الهی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قشم در مسیر توسعه ای خود شاهد تغییرات چشمگیری در حوزه اقتصادی بوده و سرمایه گذاری های جدیدی در حال شکل گیری است که توجه جامعه کشور را به خود معطوف کرده، بخشی از این موفقیت نتیجه همراهی اصحاب رسانه است.
وی افزود: پیام همدلی و توسعه از قشم به کشور به یمن همکاری اصحاب رسانه در حال مخابره است‌.
فتح الهی در ادامه داد: طرح ما برای اجرای طرح مسکن جوانان، ضمن تحقق خواسته های مردمی به عنوان طرحی ارزشمند، برای اجرا در سایر مناطق پیشنهاد شده است.
وی افزود: یکی از وعده های ما به کارگیری نیروهای توانمند بومی بوده که در این مدت تا حدود زیادی محقق شده است.
جلوگیری از فروش زمین در جزیره، یکی از عمده ترین مطالبات مردمی بوده که به لطف خداوند ما توانسته ایم در این مدت علاوه بر جلوگیری از فروش زمین، ۵۰۰ هکتار زمین به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان را بازپس گرفته و به بیت المال برگردانیم و این روند ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: یکی از برنامه های اولویت دار سازمان منطقه آزاد قشم، توجه خاص به توسعه صنایع و تولید در جزیره با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار و ارتقا صادرات است.
افشار فتح الهی افزود: ابرپروژه های زیرساختی و توسعه ای جزیره همانند ساخت جاده های ساحل جنوبی و شهر لافت به شهر درگهان، به عنوان یکی از مطالبات مردمی در چند ماه اخیر آغاز شده است.
وی در رابطه با مشکل آب جزیره نیز گفت: موضوع آب جزیره به عنوان اولویت اصلی سازمان منطقه آزاد قشم در این مدت مورد پیگیری جدی بود که حاصل آن آغاز به کار سه واحد ۴ هزار مترمکعبی است که امیدواریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: ساخت واحد ۱۰ هزار مترمکعبی در قشم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مدیریت سازمان، با نگاه به توسعه این شهر و نیاز به تامین آب شرب اقدام دیگری در این راستا است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان افزود: از افتخارات جامعه محلی جزیره، بهره‌برداری از آب های سطحی برای مصارف کشاورزی و شرب در سالیان دور بوده که هم اکنون با امکانی که برای حضور جامعه دانشگاهی و پژوهشی در قشم ایجاد شده، می توان برپایه دانش علمی، این منابع آبی را برای استفاده های کشاورزی احیا کرد.

انتهای پیام/اسلامی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار