مربی تیم فوتسال نونهالان ماهان گفت: همه تیم‌هایی مدعی قهرمانی با ما همگروه هستند و در بین تیم‌ها به گروه مرگ لقب گرفته است و هر تیمی از این گروه صعود کنند به احتمال ۹۰ درصد قهرمان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ 05 September 2022

 

به گزارش تابناک قم، در آخرین روزهای تمرین تیم ماهان به سراغشان رفتیم تا با حال و هوای تیم قبل از اعزام آشنا شویم.

به میان بازیکنان رفتیم که با شور و شیطنتی که اقتضای سن و سال شان بود تمرین می‌کردند؛ شور و انرژی بازیکنانی که ماه‌ها با هدف قهرمانی تمرین کرده بودند دیدنی بود. در نگاه اول بازیکنان بازیگوش تیم مشخص بودند.

اغلب بازیکنان در حین تمرین و مسابقه برای یکدیگر کری می‌خواندند و سر به سر یکدیگر می‌گذاشتند تا حال و هوای تیم را بیش از بیش شاد کنند و علاوه بر آمادگی جسمی و تاکتیکی، آمادگی روحی خود را نیز به کادر فنی نشان دهند؛ مربیان نیز در عین اینکه از شیطنت‌های بازیکنان می‌خندید سعی داشتند با چهره‌ای جدی پیروی از دستورات و لزوم نظم را به آنان تذکر بدهند.

محمدرضا کاظمی که به گفته خودش از شش سالگی وارد سالن فوتسال شد است عنوان کرد: سه ماه است که در هر شرایطی تمرین کردیم و حتی در گرمای ظهر تابستان نیز دست از تمرین نکشیدیم و برای قهرمانی تلاش کردیم و قطعاً قهرمان می‌شویم.

امیر طیبی که ۱۴ ساله است و از بزرگ‌ترهای تیم محسوب می‌شود، گفت: بچه کلهر هستم و سه ماه است به صورت فشرده و محکم تمرین می‌کنیم و تمرینات مان طوری بوده که فقط به قهرمانی فکر کردیم و باید قهرمان شویم تا همه تلاش‌هایی که انجام دادیم جواب دهد.

امیر حسین سرلک که متولد ۱۳۸۸ است مثل همه بازیکنان به قهرمانی صددرصدی تیم‌اش اشاره کرد و ادامه داد: بچه خیابان طفلان مسلم هستم و در پست چپ بازی می‌کنم.

به سراغ بازیکنانی که از سایر شهرها با هزاران امید و آرزو به تیم اضافه شده بودند رفتیم:

حسام اسکندری یکی از این بازیکن است که چند روزی است از همدان به قم آمده و تازه به تیم اضافه شده است و اگر چه از لحاظ جثه جز کوچک‌ترین‌های تیم است اما روحیه‌ای قوی دارد و به گفته خودش شش سال است که فوتسال را شروع کرده و از همه شرایط تیم هم راضی است و فقط به قهرمانی فکر می‌کند.

محمد ارس خانی هم که از شهر یزد به تیم ماهان اضافه شده است؛ بیان کرد: دو ماه است که به تیم اضافه شدم و شرایط خوبی داریم همه مربیان و کادر فنی خوب هستند و اگر چه در گروه سختی هستیم اما بدون شک اول می‌شویم.

به سراغ بزرگ‌ترها و مربیان تیم رفتیم:

جواد بازدار، مربی تیم فوتسال نونهالان ماهان، در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: برای اولین بار است که در لیگ دسته یک نونهالان که بالاترین سطح فوتسال نونهالان در کشور است حضور داریم.

وی با اشاره به اینکه جواز حضور در این سطح را در لیگ مناطق نونهالان به دست آوردیم، اظهار کرد: اگر چه مسابقات مناطق دیر برگزار شد و بازه زمانی کمی برای تمرین داشتیم اما خدا روشکر توانستیم به خوبی تیم را ببندیم.

وی با بیان اینکه سه بازیکن از سایر شهرها در تیم حضور دارند، ادامه داد: ۵۰ درصد تیم همان تیم پارسال است و فقط برخی از بازیکنان از آکادمی‌ها اضافه شدند.

مربی تیم فوتسال نونهالان ماهان با اشاره به اینکه بازی‌ها از ۱۵ شهریور در تربیت حیدریه آغاز می‌شود، تصریح کرد: مسابقات در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه با میزبان مسابقات هم گروه هستیم، ادامه داد: با فرزانگان قرچک، گوشت روز تربت حیدریه، مقاومت قزوین، فولاد هرمزگان و شهرداری ساوه هم گروه هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم، اظهار کرد: همه تیم‌هایی که در این گروه حضور دارند مدعی قهرمانی هستند و در بین تیم‌ها به گروه مرگ لقب گرفته است و هر تیمی از این گروه صعود کنند به احتمال ۹۰ درصد قهرمان می‌شود.

بازدار با اشاره به اینکه اگر چه برخی از بازیکنان ما جثه ظریفی دارند اما آمادگی جسمانی بالایی دارند، گفت: تیم تقریباً آمادگی کامل را دارد و از لحاظ بدنی به خوبی کار کردیم و بازیکنان نیز تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند و در اکثر روزها برای آمادگی جسمانی از هفت صبح پیست و تپه بودند؛ از لحاظ تاکتیک نیز همه کارها انجام شده است و فقط در حال مرور تاکنیک ها هستیم.

حسن محمدی، دیگر مربی تیم فوتسال نونهالان ماهان، نیز عنوان کرد: سه ماه هست که به صورت منظم تمرینات مان را آغاز کردیم.

وی افزود: اکثر بازیکنان شهرستانی ۴۰ روز است که به تیم اضافه شدند و خدا رو شکر با تیم هماهنگ هستند و فقط یکی از بازیکنان مدت کمتری است که به تیم اضافه شده است که سعی می‌کنیم او را نیز با تیم هماهنگ کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اعزام تیم به محل مسابقات، یک جلسه عرق گیری داریم و روز دوشنبه اولین بازی خود را با فرزانگان قرچک انجام می‌دهیم.

محمدی بیان کرد: همه تلاشمان را کردیم تا با استفاده از تجربه‌ای که به دست آورده بودیم کمبودهای سال قبل را جبران کنیم و به هماهنگی بیشتری برسیم نتایج بهتری را کسب کنیم اما از طرفی در گروه سخت مسابقات قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه تقریباً همه تیم‌های خوب تورنمنت در یک طرف قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی که داشتیم امیدواریم بتوانیم نتایج سال قبل را تکرار کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار