معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران
مازندران تنها استان کشور بود که معاون اول رئیس جمهور در این هفته به آن سفر کرد و در مجموع سه اعضای کابینه دولت در این ایام برای افتتاح و بازدید از طرح‌های عمرانی و زیرساختی به دیار علویان ماموریت کاری داشتند
کد خبر: ۱۰۶۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 08 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان این که کمیته صرفه‌جویی در تمامی ادارات دولتی استان باهدف اجرای دقیق برنامه بهره‌وری و تحقق رشد اقتصادی تشکیل شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی حق هزینه‌های غیرضرور را ندارند. 

دستگاه‌های اجرایی حق هزینه‌های غیرضرور را ندارند
 

امید محبی در نشست شورای اداری استان مازندران افزود: باوجود مدیریت هزینه‌ها باید بهترین خدمات به مردم در ادارات ارایه شود و با استفاده بهینه و هدفمند از منابع موجود به سمت توسعه زیرساخت‌های اداری استان گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: اراده نظام اداری مازندران اجرای دقیق بهره‌وری در تمامی دستگاه‌های دولتی استان است و استانداری مازندران با جدیت برای تحقق این امر تلاش خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ادامه داد: تحقق رشد اقتصادی در استان مستلزم اجرای طرح بهره‌وری در قالب های مختلف است که به طور حتم دستگاه‌های اجرایی به عنوان پیشانی اصلی اجرا برای تحقق این امر تلاش خواهند کرد.

دبیر شورای اداری استان مازندران، در ادامه با اشاره به مهم‌ترین اقدامات مسوولان ارشد استان در هفته گرامیداشت دولت در مازندران افزود: مازندران تنها استان کشور بود که معاون اول رئیس جمهور در این هفته به آن سفر کرد و در مجموع سه اعضای کابینه دولت در این ایام برای افتتاح و بازدید از طرح‌های عمرانی و زیرساختی به دیار علویان ماموریت کاری داشتند.

وی تصریح کرد: ۹۳۵ طرح با اعتبار چهار هزار و ۶۷۳ میلیارد تومان به صورت همزمان و باحضور معاون اول رئیس جمهور در استان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و شخص استاندار هم در این ایام با حضور در ۱۳ شهرستان با حضور میدانی علاوه بر بهره‌برداری طرح‌ها، دغدغه و مشکلات اقشار مردم را با جدیت مورد ارزیابی و بررسی قرار داد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار