یک عضو مطالعات راهبردی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که علم انتظامی باید به ثروت در این حوزه تبدیل شود.
کد خبر: ۱۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸ 05 March 2015
سردار سیروس سجادیان چهارشنبه در آیین آغاز ترم بهمن دانشجویان جدید الورود مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی فارس افزود: در ترم جدید104 نفر داوطلب تحصیل در این مرکز بوده اند که از این تعداد تاکنون 53 نفر پذیرش شده اند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس با تاکید بر ضرورت به ارتقای علم در حوزه انتظامی گفت: با توجه به افول قدرت تک قطبی استکبار در جهان در هندسه جدید قدرت نخبگان کشور که دانشجویان از مولفه های قدرت نخبگان می باشد باید جایگاه خود را در تولید علم و تبدیل آن به ثروت مشخص کرد.

وی ادامه داد : از این رو دانشجویان در هندسه قدرت در حوزه نخبگان قرار دارند به همین دلیل باید سطح خود را در این جایگاه مشخص کنند.

عضو مرکز مطالعات راهبردی ناجا با تاکید بر ضرورت استفاده از علوم دریافتی گفت: هنر باید در این باشد که علم حاصل شده را به ثروت تبدیل کنیم زیرا در این صورت به سرمایه تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه پلیس امنیت و ایجاد ارتقای احساس امنیت است، اظهار داشت: هنر ما باید در این باشد که این علم به دست آمده تبدیل به سرمایه شود.

رییس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه سرمایه پلیس ارتباط مناسب و جلب اعتماد مردم است، اضافه کرد: استفاده از فرصت ها، اصل غافلگیری، اشراف اطلاعاتی، استفاده از قدرت هوشمند و اصل تعامل و هماهنگی باید مورد توجه همگان قرارگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم رسانه ها در جامعه بیان داشت: رسانه ها می توانند با انعکاس عملکرد پلیس احساس امنیت را در جامعه افزایش دهند.

سردار سجادیان گفت: رسانه ها می توانند با انعکاس اخبار و عملکرد پلیس امنیت و احساس امنیت را در سطح جامعه افزایش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار