پیمانکارهای زیادی از شرکت مخابرات طلب دارند که برای رونق توسعه زیر ساخت راهی جز افزایش تعرفه وجود نداشت .
کد خبر: ۱۰۶۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۴ 11 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مهندس علی نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت :
هزینه نگهداری هر خط تلفن ثابت در یک ماه ۲۷ هزار تومان است

مهندس علی نوروزی مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت  : هزینه هر خط تلفن ثابت در ماه  ۲۷ هزار تومان است و درآمد حاصله از هر خط تلفن چهار هزار و ۵۰۰ تومان در ماه  است .
وی افزود :تعرفه تلفن ثابت در یک اتفاق نادر 13 سال تغییر نکرد که این امر ضربه سنگینی برای شرکت مخابرات بود .

مهندس نوروزی ادامه داد :برای توسعه طرح های  زیرساختی  مخابرات هیچ راهی جز افزایش تعرفه مخابرات وجود نداشت و این افزایش از چهار هزار و ۵۰۰ تومان  به ۱۰ هزار تومان برای هر خط  افزایش می یابد که عدد قابل توجهی در سبد خانوار نیست  .

 مدیر مخابرات منطقه مازندران افزود : ۹۰ درصد درآمد افزایش تعرفه تلفن ثابت برای ارتقاء زیرساخت های شرکت مخابرات هزینه می شود .

نوروزی ادامه داد : پیمانکارهای زیادی از شرکت مخابرات طلب دارند که برای رونق توسعه زیر ساخت راهی جز افزایش تعرفه وجود نداشت .

مهندس نوروزی ادامه داد : تعرفه تلفن ثابت ۱۳ سال تغییر نکرده و در طول این مدت هزینه های خدماتی آب ، برق گاز و تجهیزات مخابرات چندین برابر افزایش قیمت داشت که این امر هزینه مخابرات را افزایش داده است .

 وی افزود : مخابرات مازندران در یک سال گذشته ۲۷۹ میلیارد تومان زیان دهی داشته است که امیدواریم با روند اصلاح تعرفه کمی از این زیان‌دهی کاهش یابد .

وی افزود : با ابتکار استاندار جهادی مازندران طرح استان دیجیتال و متعاقب آن اقتصاد دیجیتال برای مازندران کلید خورد که اجرای این طرح کلیدی و اساسی تنها منابع اصلی آن اصلاح تعرفه هاست و از طرفی با اجرای طرح نجما یا نهضت جهادی فیبرنوری شرکت مخابرات ایران در استان مازندران اعتباری چندصد میلیاردی را متوجه استان خواهد کرد که  با اجرایی شدن این طرح در استان سیستان و بلوچستان مبلغی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای این طرح جذب  نمود .

وی گفت : با توجه به گسترش شهرنشینی و توسعه ساخت و ساز در روستاها برای رونق اشتغال پایدار باید توسعه زیرساخت‌های مخابرات جدی گرفته می شد که در این طرح این مهم محقق می‌شود

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار