پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود
کد خبر: ۱۰۷۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰ 16 October 2022

ایسنا: آتش‌سوزی در کارگاه خیاطی زندان اوین رخ داده

ایرنا: آتش‌سوزی مربوط به بند محل نگهداری اراذل و اوباش بوده

خبرگزاری ایسنا در روایتی متفاوت از ایرنا نوشت که آتش‌سوزی در کارگاه خیاطی زندان اوین رخ داد و سپس درگیری بین زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت رخ داد.
این رسانه نوشت: «پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از  زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.» 
با این حال خبرگزاری ایرنا به نقل از یک مقام امنیتی این آتش‌سوزی را مربوط به بند محل نگهداری اراذل و اوباش عنوان کرده بود. 
ایسنا اضافه کرد:‌ «بلافاصله پس از بروز درگیری و آتش گرفتن کارگاه خیاطی بند زندانیان محکومیت مالی و سرقت انتظامات زندان برای کنترل درگیری وارد عمل شده و ایستگاه آتش نشانی مستقر در زندان نیز بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و هم اکنون آتش سوزی مهار و خاموش شده است.
این گزارش حاکی است نیروی انتظامی هم جهت کمک به برقراری هر چه زودتر آرامش در اوین به انتظامات زندان کمک کرده است. »
بر اساس این گزارش «درگیری بین زندانیان نیز با ورود انتظامات زندان تحت کنترل درآمده است.»
ایسنا از درگیری در زندان با عنوان «شورش» یاد کرد و نوشت: «در حال حاضر شورش مهار شده و شرایط زندان در کنترل ماموران زندان قرار دارد و آتش‌سوزی زندان با تلاش نیروهای آتش‌نشانی در حال کنترل است.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار