فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف ۵۰ تن گندم خارج از شبکه توزیع در پیشوای ورامین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ 28 October 2022

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالای ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با انجام دادن مجموعه اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی از دپوی مقادیر قابل توجهی گندم خارج از شبکه توزیع در انباری واقع دریکی از روستا‌های شهرستان پیشوا باخبر شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی همراه با نماینده اداره صمت به محل اعزام شدند و در بازرسی از این انبار ۵۰ تن گندم دولتی که بدون مجوز قانونی دپو شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه ارزش گندم کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه پنج میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال برآوردشده است، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار عزیزی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی پلیس است و با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار